Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Ανταπάντηση: Καταγγελία για σεκιουρητάδες στο River Party Νεστορίου-Καστοριάς

Είμαι ο συντακτης της καταγγελίας "Καταγγελία για σεκιουρητάδες στο River Party Νεστορίου-Καστοριάς"
Σχετικά με την απάντηση που δώθηκε με την ανάρτηση "Σχετικά: Καταγγελία για σεκιουρητάδες στο River Party Νεστορίου-Καστοριάς" απαντώ...
Γενικά τo ότι το εισιτήριο έχει κάποιους όρους από πίσω αυτό δεν σημαίνει ότι...αυτοί είναι αυτομάτως και νόμιμοι . Αύριο μπορεί να αποφασίσει μια διοργανώτρια αρχή ότι πρέπει να ξεβρακωνόμαστε στην είσοδο επειδή μπορεί να λειτουργεί μέσα κάποιο κατάστημα που πουλάει εσώρουχα. Ειδικότερα αποδέχομαι τους όρους που μπορεί να έχει το εισιτήριο για το River Party από πίσω αλλά σε καμιά αυτό δεν σημαίνει ότι ΑΠΟΔΈΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΣΚΕΊΤΑΙ ΠΑΡΑΝΌΜΩΣ ΈΛΕΓΧΟΣ ΑΠΌ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ SECURITY! Οπότε ουσιαστικά η εταιρεία θα πρέπει αν βρει άλλο τρόπο να με ελέγξει.

Μου δημιουργεί έκπληξη το ποσό μονομερώς προσεγγίζεις το θέμα αφού από τη μια υπερασπίζεσαι τα νόμιμα δικαιώματα των εταιρειών εστίασης που λειτουργούν στο χώρο, αλλά μάλλον τα αναφαίρετα δικαιώματα των Ελλήνων πολιτών δεν σε ενδιαφέρουν. Δηλαδή μόνο οι επιχειρηματίες έχουν δικαιώματα? οι χιλιάδες πολίτες που επισκέπτονται το χώρο δεν έχουν δικαιώματα? Είναι πιο σημαντικό το δικαίωμα του επιχειρηματία να μην περάσει μπύρα από έξω στο χώρο από το δικό μου δικαίωμα να μην με ψάχνουν άσχετα άτομα?

Ακόμη και στη κλήση της αστυνομίας που έγινε από εμένα δεν σημαίνει ότι οι αστυνομικοί είναι υποχρεωμένοι να κάνουν τον έλεγχο παρά μόνο αν θεωρούν ότι είμαι όντως ύποπτος για κάτι επικίνδυνο. Οι αστυνομικοί δεν είναι υπάλληλοι του υπεύθυνου ασφάλειας του River Party να τους διατάζει ψάξτε αυτόν ή τον άλλον, αλλά κάνουν την δουλειά τους όπως αυτοί θεωρούν καλύτερα λογοδοτώντας στο διοικητή τους. Σε περίπτωση δε που οι αστυνομικοί αρνηθούν να με ελέγξουν γιατί δεν θα με θεωρούν ύποπτο και επειδή νομίμως έχω κόψει εισιτήριο η πιθανή παρεμπόδιση μου στο χώρο αποτελεί αδίκημα.

Αναγνώστης
tromaktiko.blogspot.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.