Κυριακή 27 Μαΐου 2012

ΣΗΜΕΡΑ: Ο σεφ Βασίλης Καλλίδης στην Καστοριά (βιβλιοπαρουσίαση και διαγωνισμός πίτας)

Ο γνωστός σεφ Βασίλης Καλλίδης έρχεται στην Καστοριά σε μία συνάντηση με αφορμή το βιβλίο του "Η νέα κουζίνα σε 88 συνταγές".

θα ακολουθήσει διαγωνισμός "Η καλύτερη πίτα".

Η συμμετοχή είναι ανοιχτή σε κάθε ενδιαφερόμενο και ο νικητής ή η νικήτρια θα βραβευτεί από τον κ.Καλλίδη.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σήμερα... Κυριακή 27 Μαϊου στις 11.30πμ στο Πάρκο Ολυμπιακής Φλόγας.

Στον χώρο της εκδήλωσης θα λειτουργεί έκθεση τοπικών προϊόντων.

Σε περίπτωση βροχής, η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο καφέ-LAGGO


Δήμος Καστοριάς και Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη και μεγάλωσα σε μια οικογένεια νοικοκυραίων που αγαπάνε το καλό φαγητό. Ανάμεσα σε κατσαρόλια που άχνιζαν, αέρινα φύλλα πίτας να ανοίγουν με τον πλάστη και τουρσιά να ωριμάζουν στα μπιτόνια, πήρα τα πρώτα μου γαστρονομικά ερεθίσματα. Μετά τη σχολή μαγειρικής αποφάσισα πως η δουλειά αυτή δεν μου ταιριάζει.

Έφυγα και γύρισα όλον τον κόσμο για να δοκιμάσω τα πιο παράξενα street food, τα πιο σπάνια θαλασσινά, την πιο φίνα γαλλική κουζίνα, τα πιο βρομερά τυριά και το πιο ντελικάτο σούσι. Τότε κατάλαβα πως η μαγειρική είναι η μεγάλη μου αγάπη.


Δεν θα μπορούσα να γίνω ούτε υδραυλικός ούτε δικηγόρος παρά μόνο μάγειρας...


Η μαγειρική στο σπίτι πρέπει να είναι ευχάριστη και εύκολη. Προσπάθησα να σας μαζέψω μερικές συνταγές που φτιάχνουμε στο εστιατόριό μας, στο «Άνετον», αλλά και στο σπίτι μου. Δεν θα χρειαστεί να ψάχνετε με τις ώρες στα ράφια του σουπερμάρκετ δυσεύρετα υλικά, ούτε να έχετε τηγάνια με τριπλούς πάτους, κατσαρόλια από ειδικά κράματα μετάλλων και θερμόμετρα ακριβείας.

Εγώ μαγειρεύω σαν ερασιτέχνης, με κούπες, ποτηράκια, κουταλάκια και, αντί για χρονόμετρα, έχω απλώς «τον νου μου». Κάποιος είπε ότι αυτό λέγεται έλλειψη τεχνικής. Όμως, έτσι είμαι εγώ...


Βασίλης Καλλίδης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.