Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Ταξιδεύοντας όρθιοι με το ΚΤΕΛ Καστοριάς

Σήμερα το πρωί(1/7) σε προγραμματισμένο δρομολόγιο του ΚΤΕΛ Καστοριάς για Θεσσαλονίκη, Αυστραλή υπήκοος αναγκάστηκε...
μαζί με άλλους 6 συμπατριώτες μας να ταξιδέψουν όρθιοι από την Καστοριά μέχρι την Βέροια.(εκεί κατέβηκαν κάποιοι επιβάτες και άδειασε μία θέση)

Καταρχήν η εν λόγω τουρίστρια είχε κόψει εισιτήριο δυο μέρες πριν και το εισιτήριο της είχε αριθμημένη θέση, ωστόσο η αδυναμίας της να επικοινωνήσει με τον επιβάτη που είχε καταλάβει την θέση της όσο και με τον οδηγό, καθώς δεν μιλούσε ελληνικά, την ανάγκασαν να ταξιδέψει όρθια.

Το πρόβλημα θα λυνόταν φαντάστηκε, καθώς κάποια θέση θα έμενε κενή. Όμως τα πράγματα δεν εξελίχθησαν έτσι, καθώς στο λεωφορείο υπήρχαν άλλοι 6 υπεράριθμοι επιβάτες.

Η έκπληξή της όπως φαντάζεστε ήταν πολύ μεγάλη όταν κατάλαβε ότι θα αναγκαστεί να ταξιδέψει όρθια μέχρι την Θεσσαλονίκη και αυτό γιατί δεν μπορούσε να πιστέψει ότι επιτρέπεται να ταξιδεύουν όρθιοι επιβάτες σε ένα τέτοιο ταξίδι παραβιάζοντας τους στοιχειώδης κανόνες ασφαλείας.

Για το περιστατικό ενημερώθηκε η Τροχαία Καστοριάς που όμως δεν μπορούσε να αντιδράσει καθώς το λεωφορείο είχε περάσει τα όρια δικαιοδοσίας της ενώ ενημερώθηκε και το ΚΤΕΛ Καστοριάς που έριξε το φταίξιμο πρώτα στην Αυστραλή που δεν σήκωσε τον επιβάτη από την θέση του για να κάτσει αυτή και μετά στον οδηγό που επέτρεψε να υπάρχουν υπεράριθμοι επιβάτες.

Μπέτσκας

29 σχόλια:

Η2Ο είπε...

λοιπόν..πριν μερικές ημέρες στη Θεσ/νίκη θέλοντας να ταξιδέψω για Καστοριά με το λεωφορείο των 5.30, με πληροφόρησε ο υπάλληλος ότι είναι γεμάτο κ πως αν θέλω να φύγω με των 7.30 να τ αποφασίσω γρήγορα γιατί γεμίζει κι αυτό..σε ερώτηση που του έκανα για τις περικοπές των δρομολογίων, καθώς και ότι πληρώνουμε πανάκριβα το κτελ Καστοριάς σε σχέση με άλλα κτελ (καθώς αναγκαζόμουν να πάρω κτελ για Κοζάνη), μου είπε ότι οι τιμές βγαίνουν βάσει χλμ αποστάσεων..μάλιστα!τότε γιατί Βέροια-Αθήνα είναι 49 ευρώ το εισ.μετ επιστροφής που είναι τα ίδια και ίσως περισσότερα χλμ (έχοντας κ παραπάνω διόδια να πληρώσουν), ενώ Καστοριά-Αθήνα είναι 80 ευρώ κ βάλε??γιατί, μου απαντάει, έχουν κ τρένο!!άρα του λέω εκμεταλλεύεστε το μονοπώλιο που υπάρχει!!όχι ρε φίλε, μου λέει και άρχισε όπως καταλαβαίνετε να τα μασάει..ΠΑΙΔΙΑ, ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΕΣ, ΤΕΛΟΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΤΩΡΑ.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΤΟΥ ΚΤΕΛ.
ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ.
ΠΩΣ ΤΑ ΚΤΕΛ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΕΞΩ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΟΔΥΓΑΝ ΧΩΡΕΙΣ ΕΠΑΓΚΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΥΠΛΩΜΑ.
ΝΑ ΜΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΔΗΛΑΔΙ ΣΤΟ ΜΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ ΕΠΥΒΑΤΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ....ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ!!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είναι η Ελλάδα. Τσάτσοι και λαμόγια. Και μην αγχώνεστε. Έχουν τον τρόπο να επιβιώνουν. Με το κατάλληλο μπαξίσι όλα "διορθώνονται"...
Δεν σας έχει κάνει εντύπωση που το ληστρικό ΚΤΕΛ Καστοριάς δεν το έχει αγγίξει χρόνια τώρα κανένας ντόπιος δημοσιογράφος. Μόνο αν δουν κανένα χαρτάκι στον δρόμο σηκώνουν ντόρο για την καθαριότητα της πόλης οι οσφυοκάμπτες. Για τα σοβαρά μούγκα στην στρούγκα...

Ανώνυμος είπε...

ποιος φταιει για αυτο? αυτος που εκοψε περισσοτερα εισιτηρια η ο οδηγος

Ανώνυμος είπε...

Η αληθεια ειναι οτι φταιει η αυστραλεζα που ηρθε και μας αναστατωσε , τα ζα μου αργααα...

Ανώνυμος είπε...

αισχος, καραγκιοζηδες ειναι στα κτελ Καστοριας, νομιζουν οτι ειναι εξουσια, αυτος που τα εκοψε φταιει, αλλα ετσι ειναι αφου εκει μεσα βαζουν τους αγραμματους συγγενεις τους, ουτε να μετρανε δεν ξερουν...

Ανώνυμος είπε...

φαντάζομαι πως υπάρχουν πολλές ιστορίες για το ΚΤΕΛ Καστοριάς και την καγκουριά των οδηγών. Το πιο πρόσφατο μου συνέβη πριν κανα 10 μέρες στο δρομολόγιο των 20.30 από Θεσσαλονίκη. Ήθελα να διαβάσω και προσπάθησα να ανάψω το προσωπικό φωτάκι που έχει πάνω από κάθε θέση και δεν άναβε φυσικά. Ρώτησα τον οδηγό αν μπορεί να ενεργοποιήσει τα φώτα (το λεωφορείο από τα πολύ καινούρια) και η απάντηση ήταν: "δεν γίνετε γιατί ανάβουν αυτόματα όλα τα φώτα μαζί και ενοχλούν" !!!!!!!!!!!! Μεγαλύτερη βλακεία δεν είχε να πει μάλλον και σκαρφίστηκε αυτή την ανόητη δικαιολογία για να μην του χαλάσουν οι λάμπες; Αλλά τη κουβέντα να αρχίσεις με τους κάφρους που είναι και αμόρφωτοι και το παίζουν εξουσία. Πάντως είναι απαράδεκτο να έχουν τόσο ακριβά εισιτήρια, ας ξεκινήσει επιτέλους καμιά κίνηση διαμαρτυρίας και για τις τιμές και για το σέρβις (και να σταματήσει η μουσική επιτέλους, θέλουμε δε θέλουμε να ακούμε το σκυλάδικο)

Ανώνυμος είπε...

1ον δεν υπάρχει οδηγός που να μην έχει επαγγελματικό δίπλωμα (αυτό είναι μεγάλη βλακεία)
2ον δεν υπάρχει δρομολόγιο 20:30 από Θεσσαλονίκη(δεν έχει σημασία βέβαια αλλά να λέμε τα πράγματα σωστά )
3ον στα καινούρια λεωφορεία το για να ανάψει το φωτάκι (προσωπικό) θα πρέπει να ενεργοποιηθούν όλα κι από κει και μετά ο καθένας τα ρυθμίζει ...
4ον οι τιμές των εισιτηρίων δεν βγαίνουν απ το κεφάλι κανενός. Υπάρχει νομοθεσία που ισχύει για όλη την Ελλάδα -σε περιοχές που υπάρχει ανταγωνισμός μόνο υπάρχουν κάποιες προσφορές-
και 5ον τα χρήματα των εισιτηρίων καλύπτουν μισθό οδηγού -πετρέλαια-διόδια -τυχόν ζημιές που προκληθούν -ασφάλειες και ένα σωρό άλλα που δεν φαντάζεστε ...
Καλό θα ήταν πριν δημοσιεύσετε η αναρτήσετε κάτι να το διασταυρώνετε πρώτα ... και οι χαρακτηρισμοί σας να είναι λίγο πιο κόσμιοι γιατί οι υπάλληλοι των ΚΤΕΛ δεν φταίνε σε τίποτα. Θα μπορούσαν να είναι μέλη της οικογένειά σας και δε θα σας άρεσαν να χαρακτηρίζονται έτσι!!! ευχαριστώ!!!

Ανώνυμος είπε...

στο 3ον (για το 2ο δεν παίρνω όρκο, ήταν το τελευταίο από Θεσσαλονίκη) λοιπόν, αφού είναι απλά θέμα ενεργοποίησης και από κει και πέρα ρυθμίζει ο καθένας μόνος του, όπως πολύ σωστά λέτε, γιατί δεν έγινε δεκτό το αίτημα μου για ενεργοποίηση; Εκτός του ότι θα έπρεπε να είναι ήδη τα προσωπικά φωτάκια σε ετοιμότητα για την εξυπηρέτηση των επιβατών και να μην χρειάζεται να ειδοποιήσεις τον οδηγό. Αλλά πες πως το ξέχασε. Ποιά δικαιολογία υπάρχει για την άρνηση του οδηγού να εξυπηρετήσει με ένα απλό πάτημα κουμπιού το επιβατικό κοινό;
Και μην αρχίσουμε να μιλάμε για την κόσμια συμπεριφορά τώρα, έχουμε δει τόση καφρίλα από μεριάς οδηγών (συμπεριφορά, βρισιές, τσαμπουκάδες, αγένεια, ακόμα και το παραπάνω κτλ κτλ) που αν υπάρχει ένας σωστός εκεί μέσα θα είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.

Η2Ο είπε...

11:14@
Για να μη λέμε τα αυτονόητα για 1ον, 2ον κτλ (εννοείται ότι θα έχουν όλοι επαγγ.άδεια) εγώ θα σταθώ σε 2 πράγματα..
1. Πες μας λίγο βάσει ποιας νομοθεσίας βγαίνουν οι τιμές κ ποιος κάνει τον έλεγχο (ειλικρινά θέλω να μάθω) γιατί σε λίγο θα πρέπει να τους ευχαριστούμε που απολαμβάνουμε καινούργια λεωφορεία κ ''όλες τις ανέσεις''με φωτάκια, ταινίες κτλ (αλήθεια πώς κατάφερε το κτελ να προμηθευτεί σε σχετικά λίγα χρόνια τόσα ολοκαίνουρια λεωφορεία, είναι απορίας άξιον, αλλά είμαι πρόθυμος ν ακούσω μια μη συνωμοσιολογική εξήγηση)..θα θελα επίσης να μάθω εάν για κάποια χρόνια το κτελ έκοβε εισιτήρια σε αλλοδαπούς (Αλβανούς κυρίως) κ μετά από λίγα χλμ σε αγαστή συνεργασία με την αστυνομία και τη συνοριοφυλακή τους επέστρεφαν από κει που ρθαν χωρίς φυσικά την επιστροφή του εισιτηρίου (γι αυτό το θέμα ειδικά φίλε άστο το ξέρω από τους ίδιους τους αστυνομοσυνοριοφύλακες)..επίσης, πόσο χρεώνετε τη στάση στον άθλιο κ πανάκριβο Πασιάκο;;
και
2.να μη μιλήσουμε για συμπεριφορά οδηγών κτλ (φυσικά όχι όλων) γιατί άστο..ειδικά κάτι τύποι με μουστάκια με ονόματα που παραπέμπουν σε σκύλο, ναι για τον ίδιο μιλάμε, είναι η κλασική και αντιπρωπευτική φιγούρα του ελληνάρα νταβατζή, που δικό μου είναι το λεωφορείο κ θα κάθεσαι σούζα μη σου γα..άστο φίλε, δε σε παίρνει..έχουμε ακούσει και για παιχνίδια, εισαγγελείς κτλ για προεδρείες του κτελ κτλ από έγκυρες πηγές κ εσύ πας να δικαιολογήσεις τ αδικαιολόγητα..η σαβούρα κυριαρχεί, ότι κ να λέμε..μη σας πειράζει που ο κόσμος άρχισε να μιλάει

εγώ είπε...

βγάλτε κι άλλες βρώμες να μαθαίνουμε

Ανώνυμος είπε...

MIPOS NA SAS THIMISO KYRIOI TOY KTEL KASTORIA OTI PERISI KAPI5OI ODIGISA DEN PERASAN APO TI LARISSA MESA POU EIXANE KATHORISMENO DROMOLOGIO KAI AFISAN 5 EPIVATES ME KOMENA ISITIRIA AKSO APO TA KTEL STI LARISSA NA PERIMENOYN MEXRI TIS 3-4 TO VRADI KAI META ANAGASTIKAN NA PAROYN TRENO GIA THESSALONIKI KAI APO EKEI LEOFORIA GIA KASTORIA KAI FTASANE TIN EPOMENI TO PRWI KAI AKOMI DEN KSEROYME AN TIMORITHIKI KANEIS GIA OLOI AYTOI TIN TALEPORIA...
PAIDIA OTI KAI NA LEME EINAI ISWS KAI TO XIROTERO KTEL TIS ELLADOS OIKOGENIOKRATIA
ALLA PREPI NA APELEFTHEROTHOYN TA EPAGELMATA KAI META THA DOYME POS THA KANOYN TIS MAGES TOYS....

Ανώνυμος είπε...

Τι να λεμέ τώρα για υπέροχα κτελ μας ξέχασαν μάλλον ότι 2 ασύνειδοι οδηγοί τους πέρυσι δεν πέρασαν από το καθορισμένο απογευματινό ( που σήμερα έχουν κόψη ) και βραδινό δρομολόγιο τους και άφησαν 5 επιβάτες με κομμένα εισιτήρια να περιμένουν έως τις 4 το πρωί έξω από τα κτελ στη Λάρισα και υστέρα αναγκαστήκαν να Πάρου τρένο να πάνε Θεσσαλονίκη και από εκεί με το κτελ έφτασαν καστόρια το μεσημέρι της επόμενης,
Άραγε έχει τιμωρηθώ κανείς γιαύτο,
Τελικά το κτελ Καστοριάς ίσως είναι και το χειρότερο όλης τις Ελλάδος
Αν δεν σταματήσει η οιγενιοκρατια δεν πρόκριτε ποτέ να στρώση.
Χεριάζετε απελευθέρωση του επαγγέλματος και να δεις πως στρώνουν.

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνα με την προσωπική μου εμπειρία, όταν το λεοφωρείο είναι γεμάτο τα εκδοτήρια ενημερώνουν τους ενδιαφερόμενους 'δεν έχει θέσεις αλλά αν θέλεις μπορείς να είσαι όρθιος'. Προφανώς το προτιμούν αυτό κυρίως νέοι που βιάζονται (και εγώ έχω ταξιδέψει έτσι). Σε περίπτωση ελέγχου βέβαια ο οδηγός θα έχει την ευθύνη, αλλά γενικά εγώ χαίρομαι που μου δίνουν αυτή τη δυνατότητα σαν εξυπηρέτηση αντί να λένε 'είναι παράνομο'.

Στη περίπτωση της αυστραλέζας βέβαια κάποιος πανέξυπνος προφανώς δέχτηκε όρθιο εισητήριο, κάθησε, είδε την φασαρία και έκανε τσιμουδιά (ή ντράπηκε) ενώ θα έπρεπε να σηκωθεί. Η αυστραλέζα θα έπρεπε να διεκδικήσει αυτό που δικαιούταν πηγαίνοντας στον οδηγό. Ο οδηγός θα έπρεπε να δείξει ενδιαφέρον όταν άκουσε την φασαρία. Ένας από τα 50 άτομα εκεί μέσα θα έπρεπε να προσφερθεί να μεταφράσει για να βοηθήσει την κατάθεση. Όλοι λίγο πολύ φταίνε.

Το θέμα είναι ότι σε τέτοια προβλήματα ένας οποιοσδήποτε από όλους εκείνους να είχε κινητοποιηθεί θα είχε βρεθεί λύση. Η αδιαφορία για τον συνάνθρωπο είναι το μεγάλο πρόβλημα και όχι τα κτελ

Ανώνυμος είπε...

O 11.38 είναι σίγουρα υπάλληλος του ΚΤΕΛ.
Δηλαδή Αρχι-Λαμόγιο...

Να ανοίξει το επάγγελμα ΤΩΡΑ !

Ανώνυμος είπε...

Για τους λαθρομετανάστες και τον Πασιάκο μούγκα τα ΛΑΜΟΓΙΑ.
θησαύρισαν τόσα χρόνια με το μονοπώλιο και με τους Αλβανούς και έχουν και θράσος και μιλάνε απο πάνω, σε έναν κόσμο που πεινάει και ζει στην ανασφάλεια.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΩΤΑ απο ολa γιατι τοση ανωνυμια;
ΔΕΥΤΕΡΟΝ για το οτι η εν λογω κυρια απο την αυστραλια ειχε εισητηριο για το γρομολογιο των 4 και αποφασισε να φυγει στις 2 και απαιτουσε την θεση που θα ειχε στο αλλο δρομολογιο λεει κατι;
και πως γινεται σε ενα λεωφορειο με 56 ατομα να μην μπορει να συνενοηθει με καποιον;
ΤΡΙΤΟ τα ΚΤΕΛ ολης της χωρας λειτουργουν συμφωνα με τους νομους 2963/2001 και2446/1996
ΤΕΤΑΡΤΟ τα περι συνεργασιας με την αστυνομια για τους λαθρομεταναστες να σκεφτουμε οτι μηπως γινοταν λογω του οτι τους επιαναν πιο ευκολα;
και ειχαν γινει επανηλημενα παραπονα λογω της εικονας που περιγραφετε πιο πανω
ΠΕΜΠΤΟ ο/η Η2Ο αναρωτιεται πως αγοραστηκαν ολα αυτα τα λεωφορεια σε συντομο χρονικο διαστημα μπορουμε να ρωτησουμε τις τραπεζες πως πληρωνονται η πως πληρωθηκαν για να μπορουν καποιοι να ταξιδευουν με ανεση βαζοντας τα παπουτσια πανω στα καθισματα να σπαζουν και να χαλανε οτι μπορεις να φανταστεις και να σκουπιζουν τα χερια τους στις κουρτινες λοιπον σε πληροφορω πως πληρωθηκαν και πληρωνονται με πολυ ιδρωτα.
ΕΚΤΟ για το περιστατικο στην Λαρισα τιμωριθηκε ο συγκεκριμενος και οι επιβατες αποζημιωθηκαν στο επακρο σε οτι ζητησαν και θα συνεχισουν να τιμωρουνται εαν καποιοι δεν σκεφτονται το κλασικο(ωχ βρε αδερφε που να μπλεξεις τωρα εγω θα βγαλω το φιδι απο την τρυπα;)
ΕΒΔΟΜΟ οπως σε καθε επαγγελμα υπαρχουν και καποιοι οι οποιοιφερονται αναρμοστα αλλα πρεπει καποιοι να το πουν η να το γραψουν και οχι ΑΝΩΝΥΜΑ προκειμενου να παρουν και απαντησεις
οπως ολα τα ΚΤΕΛ ετσι και το ΚΤΕΛ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ εχει και ιστοσελιδα www.ktel-kastorias.gr και email uper32@otenet.gr οπου μπορει καποιος να κανει τις παρατηρησεις η τα παραπονα του.
ενας καφρος λαμογιο αλητης(psiloytsikos@hotmail.gr

Ανώνυμος είπε...

αγαπητε φιλε το θεμα δεν ειναι ανθρωπιστικο αλλα θεμα ασφαλειας , εσυ θα εισαι αυτος που θα ζηταει τα ρεστα απο την δικαιοσυνη και θα κυλιεσαι στα σκαλια του δικαστηριου μπροστα στις καμερες αν γινει καποιο ατυχημα και το παιδι σου ειναι παρον.....

Ανώνυμος είπε...

καταλαβαινεις αγαπητε κυριε του κτελ οτι ειναι θεμα ασφαλιας ..... η τροχαια λεει οτι απαγορευωνται οι υπεραριθμοι , καταλαβαινεις που ειναι το θεμα...αντι να ζητησετε δημοσια συγνωμη καθεσαι και ψαχνει δικαιολογιες..

Ανώνυμος είπε...

το καταλαβαινω φιλε μου το θεμα ασφαλειας που λες αλλα πες μου εσυ ποιον να αφησεις οταν σε παρακαλαει και οδηρεται οτι πρεπει να φυγει οπωσδηποτε για οποιονδηποτε λογο και δεν μπορεις να
φανταστεις τι δικαιολογιες εχουν ακουστει!!!!
τοτε το μονο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις καποιους ορθιους (ολες οι αδειες εχουν αριθμο ορθιων και καθημενων) και βεβαια να εχεις τα ματια 14 οπως και γινεται (ειμαστε το μοναδικο ΚΤΕΛ χωρις δηλωσεις ατυχηματων)psiloutsikos@hotmail.gr

Η2Ο είπε...

Καταρχάς, έχεις δίκιο για κάποιους επιβάτες οι οποίοι κάνουν το λεωφορείο χάλι μαύρο, ωστόσο αφού δεν είμαι ένας απ αυτούς έχω κάθε δικαίωμα να πω τα εξής:
..έχοντας ρίξει μια γρήγορη ματιά (θα το τσεκάρω κάποια στιγμή καλύτερα) στο συγκεκριμένο νόμο,, ξαναεστιάζω σε 2-3 συγκεκριμένα πράγματα;
1ον:σε περιοχές όπου βάσει ανταγωνισμού (τρένα κτλ) οι τιμές είναι χαμηλότερες και ξαναδίνω το παράδειγμα του Αθήνα-Βέροια 49 ευρώ με επιστροφή με τα ίδια χλμ και παραπάνω (πολλά παραπάνω) διόδια, με ποια λογική η τιμή του κτελ Καστοριάς είναι στα 30 ευρώ πάνω;;λογικά, το κτελ Βέροιας με τέτοιες τιμές κ τα ανάλογα έξοδα θα έπρεπε να έχει βαρέσει διάλυση!!μήπως αποφάσισαν να μειώσουν έστω κ λίγο τα έσοδά τους, όπως θα έπρεπε να κάνει κ το κτελ Καστοριάς, σεβόμενο τους επιβάτες όπως εμένα που το χρησιμοποιώ περί τα 15 χρόνια (κ εδώ κ 2 χρόνια σχεδόν κάθε βδομάδα για Αθήνα) κ δεν είδα ούτε μια προσφορά ούτε τίποτα;;;
2ον: αυτό το επιχείρημα με τους Αλβανούς, ότι τους έπιαναν πιο εύκολα, είναι πραγματικά για γέλια...είπαμε ρε φίλε,δεν είναι λόγια του αέρα, τα ξέρω καλά κ από μέσα!!αλλά έτσι κι αλλιώς, ο κόσμος όλος το χει τούμπανο..πώς αλλιώς να το πω;;;
3ον: πόσο πάει η μίζα σ αυτό τον άθλιο Πασιάκο που πουλάει πανάκριβα και 3ης διαλογής προϊόντα;;;
επίσης, δεν είπε κανείς ότι όλοι στο κτελ έχουν ανάρμοστη συμπεριφορά, αλλά αυτό το ''...όπως σε κάθε επάγγελμα'' έχει καταντήσει φαρσοκωμωδία γιατί ούτε τα λαμόγια οι ταξιτζήδες (κυρίως στις μεγάλες πόλεις) είναι μειοψηφία στον κλάδο τους ούτε οι ασπόνδυλοι οργανισμοί (η ΕΛ.ΑΣ ντε!) είναι καλόπαιδα στην πλειοψηφία..
κ τέλος, πες πώς αναφέρουμε κάποια παράπονα στην ιστοσελίδα του κτελ..πιστεύεις πώς θ αλλάξει κάτι;;

Ανώνυμος είπε...

Αν μου απιτρεπεις να σε λεω φιλε η φιλη δεν ξερω οι τιμες των εισητηριων βγαινουν απο εναν τυπο ο οποιος υπολογιζει τα χιλιομετρα την βατοτητα και καποια αλλα στοιχεια των διαδρομων απο την αλλη η οικονομικη πολιτικη του καθε κτελ ειναι συναρτηση πολλων πραγματων που καποια μπορεις να εφαρμοσεις κινουμενος στα ορια της νομιμοτητας το κτελ Λαρισας εχει καθιερωσει την καρτα επιβατη αυτο δεν παει να πει οτι το κανουν ολοι δεν γραφω για να περναει η ωρα φαντασου οτι για το θεμα των αλβανων μετα απο παραπονα δικα μας αρχισαν να ερχονται στην αφετηρια για τον ελεγχο των αναχωρισεων οσο για τον αθλιο πασιακο οπως λες φιλε/η δεν υπαρχει μιζα αλλα να σκεφτεις οτι οποιο μαγαζι στην εθνικη βασιζεται σε διερχομενους και οχι σταθερους πελατες ειναι ακριβως το ιδιο η εκτος αν ενοεις μιζα τον καφε που παιρνουν οι οδηγοι η το φαγητο για οσους τρωνε που θα υπηρχαν σε οποιοδηποτε μαγαζι. για αυτο ειχαν γινει καποτε συζητησεις να γινει ενας σταθμος καπου στην Λαμια
και ενα πραγμα δεν μπορουμε να κανουμε να κανουμε καποιους να σεβονται τον εαυτο τους και τον συνανθρωπο τους οπως λες για το τελος δεν εχεις να χασεις κατι αν αναφερεις καποιο περιστατικο που επεσε στην αντιληψη σου και να εισαι τουλαχιστον σιγουρος/η οτι θα παρεις τις απαντησεις που πρεπει,στην διαθεση σου για οτιδηποτε θελεις να μαθεις
psiloutsikos@hotmail,gr

Ανώνυμος είπε...

φιλε η φιλη δεν ξερω πως να σε αποκαλω η τιμη των εισητηριων βγαινει απο εναν συγκεκριμενο τυπο που περιλαμβανει αριθμο χλμ την βατοτητα του δρομου (στροφες ειδος δρομου εθνικος επαρχιακος και καποιες αλλεςσυνιστωσες οι οποιες περιγραφονται στους νομους που σου ειπα στην παραγραφο ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΟΜΙΣΤΡΟΥ για το θεμα των αλβανων μετα απο δικαμας παραπονα αρχισαν να κανουν ελεγχο στην αφετηρια και οχι στον οτε η πιο περα στον ναυτικο ομιλο οσο και αν σου φαινεται για γελια γιατι εμεις ακουγαμε τα παραπονα και ιτς διαμαρτηριες οπως την δικια σου να σου πω για τον πασιακο τον αθλιο οπως λες;; ολα τα μαγαζια της εθνικης που αξυπηρετουν διερχομενους ειναι στο ιδιο χαλι δεν εχουν σταθερη πελατεια και αν ενοεις μιζα τον καφε η το φαγητο για οποιον οδηγο τρωει (που θα υπηρχε σε οποιοδηποτε μαγαζι) ναι τοτε υπαρχει και το τελευταιο ειμαι σιγουρος οτι οταν υπαρχει καποα αναφορα τοτε βρισκεις το δικιο σου αλλα καποιος μου ειπε οτι καποτε ακουσε η ειδε αυτο τοτε πως θα βγαλουμε ακρη;να το ξερεις με απολυτη εχενυθεια οτι θα ενημερωθεις για οποιαδηποτε εξελιξη κκαι υπευθυνα απο αυτους που μπορουν να σου απαντησουν και το βασικοτερο οσο και να τιμωρεις καποιον δεν μπορεις να τον κανεις να σεβεται πρωτα τον εαυτο του το ψωμι που τρωει απο μια δουλεια και τον συνανθρωπο του ευχαριστω
στην διαθεση σου παντα
psiloytsikos@hotmail.gr

Ανώνυμος είπε...

oso gia to peristatiko tis larissa pou proanaferete toylaxiston i dioikisi toy ktel ekane oti kalitero mporoyse exw prosopiki apopsi giati hmoun mprosta otan pigame sta ktel ta paidia piran piso ta leyta pou ksodepsane gia na ftasoun kastoria twra oso gia tin timoria den thimame ti egine panto i simerini dioikisi ferthike apsoga

Η2Ο είπε...

το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση στο ζήτημα του μονοπωλίου..εγώ όπως το αντιλαμβάνομαι συμβαίνει το εξής απλό: δεν υπάρχει τρένο ή τουλάχιστον φθηνό αεροπλάνο στο νομό οπότε δεν υπάρχει καμία ανάγκη να πέσουν οι τιμές, ακόμα κι αν καθορίζονται από συγκεκριμένες συνιστώσες..εάν, όμως, υπάρξει ανταγωνισμός π.χ. τρένο ή ένα 2ο κτλ (κ μπει τ αυγό στον κ..που λέμε), τότε φαντάζομαι οι τιμές θα πέσουν κι ας ορίζονται απ το συγκεκριμένο νόμο..κάνω λάθος;;
τώρα για τους Πασιάκους κτλ έχω ακούσει για ταρίφα 50 ευρώ τη στάση, ωστόσο, το αναφέρω χωρίς να μπορώ να το διασταυρώσω κ δε θέλω ν αναπαράγω λόγια τρίτων..απλώς, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου, όπως και στο θέμα των αλλοδαπών..βέβαια, αυτό είναι κάτι που πλέον ανήκει στο παρελθόν, ωστόσο καλό είναι ν αναφέρεται..
φίλε μου, το ρεζουμέ ξέρεις ποιο είναι κατά την ταπεινή μου γνώμη;;ότι ως λαός κοιτάμε την πάρτη μας, η κάθε συντεχνία προστατεύει τα συμφέροντά της κ δε δίνει δεκάρα για τους άλλους παρά μόνο ''επαναστατεί'' όταν της ακουμπήσουν τα προνόμια που δικαίως ή αδίκως κατέχει..και αν δεν αλλάξουμε αυτή τη νοοτροπία, η οποία μας έφτασε ως εδώ (τους πολιτικούς εμείς τους ψηφίζουμε)τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας

Ανώνυμος είπε...

ειδες φιλαρακι που ειναι το μπερδεμα;το ποσο που αναφερεις υπαρχει αλλα οχι σε εμας καθε τουριστικο λεωφορειο που σταματαει σε οποιοδηποτε μαγαζι για ΦΑΓΗΤΟ παιρνει το γραφειο η ο οδηγος 1.5 ευρω για καθε επιβατη.οσο για το δευτερο κτελ και κτλ δεν μπορει να ριξει τις τιμες διοτι υπαρχει αθεμιτος ανταγωνισμος μπορει να εχει αλλες προσφορες αλλα οχι μειωση τιμης οσο για ανταγωνισμο εχει και εδω καθε μερα πτηση
Αν ταξιδευεις οπως λες τοσα χρονια σιγουρα θα εχεις ξεχωρισει πολλων καρυδιων καρυδια αλλα δεν νομιζω οι χαρακτηρισμοι πιο πανω να αφορουν παραπανω απο 3-4 ατομα στο συνολο η εκτος αν κανω τοσο μεγαλο λαθος

H2O είπε...

αυτό που εννοούσα για το μονοπώλιο είναι ότι δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση απ τη μεριά των κτελ (ή απ τη μεριά σου, όπως προτιμάς)...το πώς εφαρμόζεται ο νόμος του μονοπωλίου το βλέπουμε, το αντιλαμβανόμαστε όλοι στο νομό..αθέμητος ανταγωνισμός μπορεί να είναι η μείωση των τιμών από ένα 2ο κτελ (το αεροπλάνο δεν το υπολογίζω καν γιατί η τιμή του είναι σχεδόν διπλάσια), ωστόσο η εκμετάλλευση του μονοπωλίου ενός μέσου (βλ. κτελ) λόγω έλλειψης άλλων μέσων (βλ. τρένο), γίνεται με θεμητά μέσα;;;δεν είναι αθέμητος ο τρόπος εκεμετάλλευσης όταν υπάρχει μονοπώλιο;;
χαίρομαι όταν μ λες ότι το κτελ Καστοριάς δεν έχει ατυχήματα (πολύ σημαντικό),αλλά
(λυπάμαι που το λέω) ο μόνος τρόπος απ΄ότι φαίνεται για να βάλουν μυαλό κάποιες συντεχνίες είναι η απελευθέρωση του επαγγέλματός τους..εάν υπήρχε παιδεία σ αυτή τη χώρα κ είχαμε συλλογική συνείδηση ως λαός, δε θα χρειαζόταν να μιλάμε για τα αυτονόητα (π.χ. αλληλοσεβασμός), όταν όμως η μόνη λύση έρχεται μέσα από τέτοιες αποφάσεις (π.χ. απελευθέρωση), τότε δεν έχουμε παρά να την υποστηρίξουμε

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.