Τρίτη 31 Μαΐου 2011

«Περήφανος γι’ αυτό που έκανα», η επιστολή του 83χρονου Γιάννη Ευδού

Πριν λίγες μέρες έγινε γνωστή στο παννελήνιο η υπόθεση του 83χρονου Γιάννη Ευδού που κατάγεται απο την Καστοριά και ο οποίος διάλεξε έναν δικό του, μοναδικό, τρόπο...
προκειμένου να εκφράσει την αγανάκτησή του για την ταλαιπωρία που υπέστη κατά τη συναλλαγή του με το Δημόσιο.

Το θέμα με τίτλο "Περήφανος γι' αυτό που έκανα" που είχε κάνει αίσθηση πριν λίγες μέρες μπορείτε να το διαβάσετε εδώ
Ο κ.Γιάννης Ευδός με επιστολή του στην εφημερίδα "ΟΔΟΣ" που θα δημοσιεύθει την προσεχή Πέμπτη ζητάει απο τα ΜΜΕ να άρουν την ανωνυμία του καθώς όπως χαρακτηριστικά λέει "ποτέ δεν ενήργησα ούτε ως μασκοφόρος, ούτε ως μασκαράς."

Η επιστολή όπως στάλθηκε στην εφημερίδα "ΟΔΟΣ" έχει ως εξής:

Φίλε κύριε Μπαϊρακτάρη.
Με αφορμή τη δίκη, στην οποία ήμουν κατηγορούμενος για εξύβριση και συκοφαντική δυσφήμιση δημοσίων υπαλλήλων και η οποία διεξήχθη επιτέλους, ύστερα από πέντε χρόνια περίπου, θεωρώ υποχρέωσή μου να αναφέρω τα εξής: Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο, μη εξαιρουμένου και του Εισαγγελέα, διεξήγαγε την δίκη κατά τρόπο άψογο και υποδειγματικό, και οφείλω να παραδεχτώ (άσχετα αν μου άρεσε που δεν μου άρεσε η απόφαση) τέτοιους δικαστές οφείλει ο πολίτης να τους αντιμετωπίζει με άφατο σεβασμό και εμπιστοσύνη.

Η δίκη διεξήχθη, οι αποφάσεις ελήφθησαν και εσείς οι δημοσιογράφοι τι κάνατε; Καλύψατε (!) το γεγονός κατά τρόπο που με πίκρανε και με αδικεί, διότι, κύριε Μπαϊρακτάρη, δε δέχομαι να με κουκουλώνετε με το φερετζέ των προσωπικών δεδομένων.
Είναι προσβολή βαρύτατη να με συμπεριλαμβάνετε στο βρώμικο τσουβάλι των προσωπικών δεδομένων, μαζί με εμπόρους ναρκωτικών, βιαστές, εγκληματίες, επίορκος πολιτικούς κ.λ.π. Εγώ είμαι από άλλο ανέκδοτο (!) και έπρεπε-οφείλατε να με ρωτήσετε εάν συμφωνώ σε τέτοιες μεθοδεύσεις.

Διαφωνώ με το νόμο περί προσωπικών δεδομένων. Είναι ένα κατάπτυστο νοσηρό κατασκεύασμα που ευνοεί τους παντός είδους παραβάτες κανόνων, δικαίου και ηθικής. Είναι κατασκεύασμα το οποίο αποσκοπεί να ευνουχίσει τη σκέψη των κοινωνικά σκεπτόμενων πολιτών.
Από χρόνια ήμουν αντίθετος με το εφεύρημα που ευνουχίζει την κοινωνία η οποία κάποτε με αλάνθαστο κριτήριο απέδιδε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι .

Κύριε Μπαϊρακτάρη. Παρακαλώ θερμά μη δεσμεύεστε από το νόμο περί προσωπικών δεδομένων διότι δε με αφορά. Παρακαλώ δε όταν αναφέρεστε σε υπόθεσή μου να χρησιμοποιείτε το όνομά μου και το επώνυμό μου. Σας παρακαλώ και σας εξουσιοδοτώ, μετά λόγου γνώσεως (επειδή διαθέτετε τη δημοσιογραφική εμπειρία) να παρέμβετε στα ΜΜΕ ώστε να μη χρησιμοποιούν στην περίπτωσή μου τη μάσκα των προσωπικών δεδομένων διότι ποτέ δεν ενήργησα ούτε ως μασκοφόρος, ούτε ως μασκαράς.
Με εκτίμηση
Γιάννης Εύδος

Ευχαριστούμε θερμά την εφημερίδα ¨"ΟΔΟΣ" για την παραχώρηση της επιστολής.
Επίσης μπορείτε να διαβάσετε προηγούμενη επιστολή προς την "ΟΔΟ" για το ίδιο θέμα ΕΔΩ




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.