Θυσιάζονται δύο σταθμοί για να μειωθεί το κόστος κατασκευής του έργου που ο χρόνος αποπεράτωσης του συγκρίνεται μόνο με το Γιοφύρι της Άρτας. Χωρίς τους σταθμούς του Μετρό Βούλγαρη και Νέας Ελβετίας στο ανατολικό άκρο του δικτύου θα εγκαινιαστεί η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης τέλος 2014-αρχές 2015, σύμφωνα με τους σχεδιασμούς του υπουργείου Υποδομών.
Η βασική γραμμή θα είναι μήκους 13 χιλιομέτρων, θα ξεκινάει από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα καταλήγει στη Νέα Ελβετία.
Έως το τέλος του 2011 θα υπάρξει ανάδοχος για την επέκταση των πέντε χιλιομέτρων προς Καλαμαριά έως τη Μίκρα, έργο που υπολογίζεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί το 2015.ενώ η επέκταση της βασικής γραμμής δυτικά επί της οδού Λαγκαδά μέχρι την Ευκαρπία αναμένεται να δημοπρατηθεί το 2013.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.