Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Βασίλης Ζιώγας: "Είμαι ευλογημένος να έχω ανθρώπους που καταλαβαίνουν τη μουσική" (συνέντευξη-βίντεο)


Ένα από τα μεγαλύτερα μουσικά κεφάλαια της όμορφης πόλης μας, της Καστοριάς
Βρεθήκαμε πολλές φορές στα δυο όμορφα και ξεχωριστά μουσικά ντυμένα, μαγαζιά του. Ο κόσμος τα μαγαζιά άλλα και ο ίδιος είχαν κάτι που τους ένωνε. Ένα...νήμα κοινής μουσικής μελωδίας. Κοινών δρόμων χωρίς πολλά «θέλω». Απολαύσαμε πολλές ζωντανές εμφανίσεις του και μας κέντρισε το ενδιαφέρον ο τρόπος του, αλλά και η μουσική ιστορία που κουβαλάει μέσα του. Έτσι βρεθήκαμε εκτός δουλειάς και συζητήσαμε!


-Βασίλη από πότε άρχισες να παίζεις μουσική και τι ήταν αυτό που σε παρακίνησε;
-Υπήρχε μια κιθάρα στο σπίτι από πάντα... του πατέρα μου. Έτσι από παιδί την έβλεπα και με γοήτευε! Άρχισα να παίζω γύρω στα 12, άρα τώρα περίπου παίζω 39 χρόνια.



-Ποιος σε πρώτο έδειξε να κρατάς και να βγάζεις μελωδία με την κιθάρα σου;
-Τα πρώτα μαθήματα τα πήρα από τον πατέρα μου. Μετά από φίλους εδώ και εκεί, μέχρι που πήγα στο ωδείο



-Εκεί ασχολήθηκες αποκλειστικά με την κιθάρα; Η και γενικότερα με την μουσική;
-Κιθάρα έπαιξα ως τα 16-17, μετά Ηλεκτρικό μπάσο και θεωρητικά μετά τα 20 μου. Μόλις κατάλαβα ότι χωρίς θεωρία δεν θα πήγαινα πουθενά με την μουσική...



-Ποιοι ήταν οι δρόμοι της μουσικής για εσένα; Στάθηκε η μουσική τόσο σημαντικό σημείο για την ζωή σου;
-Το ότι ήθελα να κάνω μόνο μουσική στην ζωή μου το κατάλαβα αργότερα, αφού πρώτα δοκίμασα να κάνω άλλα πράγματα. Δεν έβρισκα πληρότητα και προσωπική ισορροπία μέχρι που ασχολήθηκα αποκλειστικά με την μουσική. Αυτό έγινε στα 28 μου. Πιστεύω πως μου έδωσε πειθαρχία, αυτογνωσία, αλλά και πάρα πολύ χαρά και ανθρώπους που έγιναν πολύ σημαντικοί στην ζωή μου. Φίλοι, συνεργάτες, σχέσεις κλπ



-Το blue note και ο Βάτραχος; Από πότε υπάρχουν στην δική σου αλλά και δική μας καθημερινότητα; Πες μας την ιστορία τους με τα δικά σου μάτια!
-Το blue Note υπήρχε στο μυαλό μου εδώ και χρόνια. Ήθελα ένα χώρο στον οποίο να μπορώ να εκφραστώ μουσικά, και να δώσω σε όσους αρέσει η καλή μουσική την δυνατότητα να την απολαμβάνουν εκεί. Συνάντησα φίλους με τους οποίους μοιράστηκα το όνειρό μου και έτσι πήρε σάρκα και οστά πριν 3 χρόνια. Για μένα είναι όαση... Κάνω αυτό ακριβώς που φαντάστηκα και ζω από αυτό. Πλούσιος δεν θα γίνω ποτέ, γιατί τα χρήματα είναι πολύ πίσω στις προτεραιότητές μου, αλλά ζω από αυτές τις δουλειές.
Ο Βάτραχος ήρθε πέρσι το καλοκαίρι, σε αυτή την γωνιά της πόλης έζησα μερικά από τα καλύτερα καλοκαίρια της ζωής μου. Πάντα μου άρεσε, και μιας και μου δόθηκε η ευκαιρία είμαι τώρα εδώ.



-Θα συμφωνούσες αν σου έλεγα πως τα μαγαζιά σου με το ύφος τους και την μουσική τους, διαλέγουν τους πελάτες και όχι οι πελάτες τα μαγαζιά!
-Θα έλεγα πως το ύφος των μαγαζιών προσελκύει συγκεκριμένους ανθρώπους. Ειδικά η μουσική που παίζουμε και στα δύο. Είναι σημαντικός πόλος έλξης. Να σου πω την αλήθεια, πιστεύω πως είμαι πολύ ευλογημένος να έχω ανθρώπους που καταλαβαίνουν την μουσική και την απολαμβάνουν στα μαγαζιά μου. Στον Βάτραχο για παράδειγμα, παίζουμε και πολύ jazz, που δεν ακούγεται πουθενά αλλού στην πόλη...



-Η Blue note παρέα πρωτίστως αλλά και μπάντα συνεχίζει ως έχει; Οι ίδιοι φίλοι στον ίδιο χώρο; Ποια είναι τα σχέδια για αυτήν την συγχορδία φίλων;

-Η μπάντα παραμένει σχεδόν η ίδια από την αρχή. Μετά τις γιορτές αποχώρησε για προσωπικούς λόγους η Νατάσα Χρηστίδου, αλλά οι υπόλοιποι παραμένουμε ώς έχουμε, εγώ στο μπάσο, ο Στέλιος Ροζακέας στα τύμπανα, οι Βασίλης Δημητριάδης και Κωστής Βογιατζόγλου στις κιθάρες, και Χαριτίνη Αναστασιάδη με τον Δημήτρη Κεφαλόπουλο στα φωνητικά. Παίζουμε Παρασκευή κ Σάββατο κάθε εβδομάδα στο Βlue Note. Σχέδια υπάρχουν και για την μπάντα να παίξει και αλλού. Τώρα δουλεύουμε σε ένα cd που θα κυκλοφορήσει σύντομα. Στα σχέδια μας είναι όμως και άλλα πολλά Live όπου θα μοιραστούμε την σκηνή με άλλες μπάντες, και θα φιλοξενήσουμε αρκετούς καλλιτέχνες
Παρασκευή 10 Φεβ, την Αναστασία Μουτσάτσου,
Κυριακή 12 Φεβ το Apopsis Jazz trio και πολλούς άλλους που θα ανακοινώνουμε από την σελίδα μας στο F/book


-Ευχαριστούμε πολύ Βασίλη και περιμένουμε να σας ακούσουμε για ακόμη μια φορά στα μελωδικά σας Ραντεβού!
-Εγώ σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας!


Ρεπορτάζ: Νικόλαος Κ. Βαρβέρης
orizontespress.com


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.