Το μοναδικό έτοιμο τμήμα είναι το Κοζάνη-Πτολεμαϊδα, ενώ το βορειότερο τμήμα Νίκη-Φλώρινα δημοπρατήθηκε πριν περίπου ένα μήνα και προβλέπεται να είναι έτοιμο το 2014.
Το νότιο τμήμα του δρόμου παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον και είναι το...Κοζάνη-Λάρισα.
Πριν λίγες μέρες στην συνάντηση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, κου Αγοραστού, με τον Υφυπουργό Υποδομών, κο Μαγκριώτη, αναφέρθηκαν σε τμήμα του έργου και συγκεκριμένα στην παράκαμψη Ελλασόνας.
Ένα ακόμα τμήμα που προχωρά είναι από το Μικρό Ελευθεροχώρι (ΧΘ 5.700) έως πριν το όρος Σαραντάπορο (ΧΘ 12.735). Εκεί με απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι του έργου και πλέον αναζητά πρόγραμμα και πόρους από το ΕΣΠΑ προκειμένου να δημοπρατηθεί, πιθανότατα μέσα στο 2012. Η περιοχή ανήκει στο Νομό Λάρισας.
Ο δρόμος θα γίνει σε εντελώς νέα χάραξη ενώ ο υπάρχων οδικός άξονας (που θα είναι σε μικρή απόσταση) θα χρησιμεύσει ως παράπλευρος δρόμος. Τα χαρακτηριστικά του οδικού άξονα θα κλειστός αυτοκινητόδρομος με δύο λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας αλλάζοντας για τα καλά την σημερινή εικόνα του κακοφτιαγμένου επαρχιακού δρόμου. Μελλοντικά έχει προβλεφθεί και κατασκευή ΛΕΑ πλάτους 2,5 μήκους (δεν θα υφίσταται στο έργο).
Σε αυτό το έργο θα κατασκευαστούν και σημαντικά τεχνικά έργα όπως ανισόπεδος κόμβος, γέφυρες, άνω και κάτω διαβάσεις, οχετοί, κάθετοι οδοί, παράπλευρο οδικό δίκτυο.
Σύμφωνα με το κείμενο της έγκρισης ο ανάδοχος του έργου (όταν θα προκύψει) είναι υπεύθυνος βάσει της προσφοράς του να καλύψει εκτός από το κύριο κατασκευαστικό αντικείμενο και τα έργα τυχόν ανασκαφικής έρευνας, αποκατάσταση δικτύων κοινής ωφέλειας (ΔΕΗ,ΟΤΕ κλπ) και έργα προστασίας του περιβάλλοντος.
Πηγή:ypodomes.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.