Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Καστοριά: Οι τοπικές εφημερίδες κατά των βουλευτών του νομού Φίλιππου Πετσάλνικου και Ζήση Τζηκαλάγια‏

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Το σύνολο των τοπικών εβδομαδιαίων εφημερίδων της Καστοριάς (Καστοριανή Εστία, Νέα Καστοριά, Οδός, Σέντρα, Φωνή της Καστοριάς) με ομόφωνη απόφαση των εκδοτών-ιδιοκτητών τους αποφάσισαν...
να κυκλοφορήσουν το φύλλο της τρέχουσας εβδομάδας με κενό πρωτοσέλιδο και τις φωτογραφίες των βουλευτών Καστοριάς Φιλίππου Πετσάλνικου (ΠαΣοΚ) και Ζήση Τζηκαλάγια (Ν.Δ.), που με το πρόσχημα του μνημονίου ψήφισαν διατάξεις που εξοντώνουν τον τοπικό τύπο και στραγγαλίζουν την Ελευθεροτυπία περιορίζοντας και ελέγχοντας την Δημοκρατία.

Κι’ αυτό σε μια πρώτη ένδειξη διαμαρτυρίας για το γεγονός ότι μετά από μια σειρά αλλεπάλληλων δυσμενών ρυθμίσεων που επιβλήθηκαν με τον νόμο Θ. Ρουσόπουλου επί Ν.Δ. το 2007, και κατέστησαν δυσχερή κάθε τοπική εκδοτική προσπάθεια, με προφανή στόχο την άλωση της ενημέρωσης, από κέντρα διαμόρφωσης της κοινής γνώμης που ενεργούν κατά παραγγελία, ή σε διαπλοκή με την εξουσία, τώρα, με την κατάργηση της μερικής ατέλειας των ΕΛ.ΤΑ. για την διανομή του τοπικού τύπου στους συνδρομητές του, εκτοξεύεται το κόστος σε δυσανάλογα μεγέθη.

Με αποτέλεσμα : Όχι μόνο να επιβαρύνεται στα όρια του αδύνατου η άσκηση του επαγγέλματος από τους εκδότες και ιδιοκτήτες. Αλλά και να πλήττεται το δικαίωμα της επιλογής του πολίτη στο μέσο ενημέρωσης σε τοπικό επίπεδο, να συρρικνωθεί ο δημόσιος διάλογος στις σκηνοθετημένες παρουσίες των βουλευτών του, να υποβαθμιστεί ακόμη περισσότερο το επίπεδο του δημόσιου βίου στην ευρύτερη περιοχή, μιας και θα είναι ανεξέλεγκτη η κάθε μορφής εξουσία από τον έλεγχο της κοινής γνώμης και την ειδησεογραφία.

Κι’ όλα αυτά σε μια εποχή που η είδηση και η κριτική, δεν είναι απλά εργαλείο, αλλά η λύση στα αδιέξοδα των πολιτικών.

54 σχόλια:

paragontas είπε...

ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ; ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ

Μπέτσκας είπε...

Μετά από απόφαση των εκδοτών γράφτηκε ένα κείμενο για όλες τις εφημερίδες.

ΟΛΕΣ οι εφημερίδες της Καστοριάς θα κυκλοφορήσουν με το ίδιο πρωτοσέλιδο

Το κείμενο μας το έστειλαν 2 εφημερίδες της Καστοριάς

ΟΔΟΣ εφημερίδα | ODOS newspaper είπε...

Το κείμενο υπογράφουν όλες οι τοπικές εφημερίδες της Καστοριάς (Καστοριανή Εστία, Νέα Καστοριά, Οδός, Σέντρα, Φωνή της Καστοριάς), οι οποίες θα κυκλοφορήσουν με το ίδιο εξώφυλλο.

paragontas είπε...

Ναι το υπογράφουν αλλα το εν λόγο blog θα έπρεπε να έχει βάλει την πηγή από όπου το πήρε . Εγώ για παράδειγμα το είδα εχθές το βράδυ στο http://te-ra-stio.blogspot.com/2011/10/blog-post_2624.html#more και από κάτω υπήρχε παραπομπή Sentra. Νομίζω ότι είναι μεγάλο λάθος να μη βάζουμε την πηγή όπου βρήκαμε ένα άρθρο, και φυσικά δεν είναι και ντροπή να βάλουμε την πηγή,Ντροπή είναι να το καπιλευόμαστε

Ανώνυμος είπε...

Η Σέντρα ΚΑΠΗΛΕΥΤΗΚΕ όλες τις εφημερίδες της Καστοριάς και το έβγαλε σαν ανδραγάθημά της!
Γι’ αυτό έγραψε στο http://te-ra-stio.blogspot.com/2011/10/blog-post_2624.html
τα εξής: «Με πρωτοσέλιδό της την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου η τοπική εφημερίδα της Καστοριάς sentra επιτίθεται κατά των βουλευτών του νομού …». Σέν
Ωραία δημοσιογραφία η Σέντρα.

ΚΑΣΤΟΡΙΑΝΗ ΕΣΤΙΑ είπε...

Ποιός καπηλεύεται ποιόν; Οι πολλοί που ακολουθούν την κοινή γραμμή όλων των εκδοτών ή ο ένας που επιχειρεί να καπελώσει τους άλλους;
Και μάλιστα με ξένα κόλυβα...
Γι΄ αυτό ας αφήσουν κατά μέρος τους "παραγοντισμούς" και ας λειτουργήσουν με συλλογικό πνεύμα.
Καστοριανή Εστία

Κώστας Π. είπε...

Συμφωνώ με τον "paragonta" ότι ντροπή είναι να το καπηλευόμαστε.
Όμως φίλε "paragonta" γιατί δεν τα λες αυτά για την Σέντρα, που γράφει ότι η Σέντρα επιτίθεται κατά Πετσάλνικου, ενώ δεν είναι έτσι, αφού από το κείμενο φαίνεται ότι η επίθεση είναι συλλογική και όχι της Σέντρας μόνο. Διυλίζεις τον κώνωπα λοιπόν; Ή υποστηρίζεις τέτοιου είδους δεοντολογία;

Κώστας Π. είπε...

Μάλιστα στην σελίδα της η Σέντρα καμαρώνει για το πρωτοσέλιδο και γράφει τα εξής:
Διαβάστε και ψηφίστε αν σας αρέσει το πρωτοσέλιδο της Σέντρας που θα κυκλοφορήσει στης 12-10-2011
(ναι με «η» το «της»)

Ανώνυμος είπε...

Τόσα χρόνια ποτέ δεν είδαμε να κριτικάρει η Σέντρα κανένα πολιτικό. Πόσο μάλλον τον κ. Πετσάλνικο. Ξαφνικά, ένα κείμενο του συλλογικού οργάνου τους, του Σωματείου Τοπικών Εκδοτών-Εφημερίδων Καστοριάς, το παρουσιάζει ως δικός της και "επαναστατεί". Κάτι είναι και αυτό, μετά από τόσα χρόνια λιβάνισμα.

ΟΔΟΣ εφημερίδα | ODOS newspaper είπε...

Η ΟΔΟΣ συνιστά ψυχραιμία Η πρωτοβουλία ανήκει πράγματι σε όλα τις εφημερίδες της Καστοριάς. Επομένως δεν είναι σωστό να μονοπωλούνται τα επινίκεια.

Ζήσης Τζηκαλάγιας είπε...

ΑΝΑΦΟΡΑ

Προς: Τον Υπουργό Επικρατείας

Θέμα: Η εξωφρενική αύξηση των ταχυδρομικών τελών εξοντώνει τον επαρχιακό Τύπο

Η Βουλή πρόσφατα ψήφισε με μεγάλη πλειοψηφία τυποκτόνο νόμο για τον επαρχιακό Τύπο. Στην απόφαση αυτή οδηγήθηκε η Βουλή, από κάποιους μεθοδευμένα, που παρέσυραν όμως άλλους οι οποίοι έδωσαν θετική ψήφο από ελλιπή ενημέρωση ή άγνοια. Οι δικαιολογημένα μεγάλες αντιδράσεις όλων των ιδιοκτητών των επαρχιακών εφημερίδων, καθιστούν επιτακτική την ανάγκη της άμεσης απόσυρσης του νόμου. Γιατί όπως έγραψε ο αείμνηστος συγγραφέας και ακαδημαϊκός Σπύρος Μελάς, «οι επαρχιακές εφημερίδες είναι τα έμψυχα κωδωνοστάσια της χώρας, για όλες τις αλήθειες, για όλες τις πλάνες… ».


Ο Βουλευτής
Ζήσης Τζηκαλάγιας

Ανώνυμος είπε...

Παραδέχεται ο βουλευτής ότι οδηγήθηκε από κάποιους μεθοδευμένα και τον παρέσυραν από ελλιπή ενημέρωση ή άγνοια;
Ο κ. Πετσάλνικος τι λέει επ' αυτού, αλλά και επί του θέματος;

paragontas είπε...

Τι θέλει να μας τώρα ο κύριος βουλευτής...ότι αυτός δεν το ψήφισε; Η μάλλον είδε ότι το θηρίο ξύπνησε στην Καστοριά και άρχισε να φοβάτε για την καρέκλα του...γιατί ποτέ δεν είδαμε στην Καστοριά να κριτικάρει με σκληρή γλώσσα κάποιο μέσο ενημέρωσης τους εκάστοτε βουλευτές νομάρχες η δημάρχους όλοι είχαν μάθει να προσκυνάνε τον κ. Κώστα τον κ. Γιώργο τον κ. Φίλιππα τον κ. Τάκη και δεν συμμαζεύετε...αυτοί είμαστε εδώ στην Καστοριά και για το λόγο αυτό είμαστε πολύ πίσω από κάθε άλλη ακριτική περιοχή.
ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ

Ανώνυμος είπε...

paragonta ξύπνα πρώτα εσύ που διαβάζεις ένα θέμα και γράφεις σχόλια, για το τι έκανες χθες το βράδυ και άσε εμάς να κοιμόμαστε..

paragontas είπε...

Από την στιγμή που δεν έχεις το θάρρος να γραψεις το όμομα σου καλα τα λες κάτσε κοιμήσου και άφησε τους να σε...
Εγώ πάντος δεν τους αφήνω!!!

Ανώνυμος είπε...

Ενώ εσύ το γράφεις!
O Paragontas Paragontas του Paragonta και της Paragontas, γεννηθείς στο Paragonta του νομού Paragonta.

Ανώνυμος είπε...

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι επί της ουσίας δεν υπάρχει κανένα σχόλιο.

Μήπως Μπέτσκα λογοκρίνεις τα σχόλια-κριτικές για τους δύο βουλευτές;

Ανώνυμος είπε...

ντροπη...να μην μπωρειτε να τα βρειτε...η Ελλαδα καιγετε και εσεις......

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΗΝ ΜΑΛΩΝΕΤΕ

GoisHappy είπε...

Κύριε Τζηκαλάγια και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ βγαίνουν και αντιδρούν στα διάφορα μέτρα που παίρνει τελευταία η κυβέρνηση και μετα πηγαίνουν και τα ψηφίζουν στη βουλή! Ποιό το νόημα να στέλνετε αναφορές εφόσον τα μέτρα και οι νόμοι που έχουν φέρει την χώρα στη σημερινή κατάντια τα έχετε ψηφίσει τόσο εσείς όσο και οι πράσινοι συνένοχοι σας στο έγκλημα που διαπράτεται εδω και χρόνια κατα του Ελληνικού λαου?? Ε?

Ανώνυμος είπε...

Καλα αυτός ο τζηκαλάγιας μηπως την ωρα που ψηφίζανε ήτανε στο κυλικείο για καφέ, Είναι δυαντόν ένασ βουλευτής να μη ξερει τι ψηφίζει;

Ανώνυμος είπε...

Το δυστύχημα είναι ότι ο άλλος βουλευτής, του ΠΑΣΟΚ δηλαδή, ο Πετσάλνικος, ΗΞΕΡΕ τι ψήφιζε.

Ιωάννης-Κωνσταντίνος Τσακιρίδης είπε...

Η Ανεξάρτητη Πολιτική Παρατάξη Νέων Πολιτών Ν. Καστοριάς ''ΟΡΑΜΑ'' στηρίζει τους αγώνες των εκδοτών και ιδιοκτητών Εφημερίδων-Περιοδικών Καστοριάς και με κάθε δυνατό τρόπο θα υπερασπιστεί με δυνατή φωνή τα δίκαια αιτήματα τους για στήριξη του Τύπου και κατάργηση του Τυποκτόνου Νομοσχεδίου που οδηγεί τον επαρχιακό Τύπο σε αφανισμό. Γ.Τ

Ανώνυμος είπε...

Καλά εγώ που είμαι συνδρομητή στη Φωνή, στη Νέα Καστοριά, στην Σέντρα και στην οδό θα δω το ίδιο πρωτοσέλιδο αυτήν την εβδομάδα; Καλή φάση. Μπράβο στους εκδότες των εφημερίδων της πόλης μας...

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Γιάννη Τσακιρίδη συνχρητήρια για την προσπάθειά σου είσαι αυτό που έλειπε το κάτι διαφορετικό . Μέχρι τώρα είχαμε δήμαρχο τρελογιατρό, δήμαρχο μπέτσκα, δήαρχο τρομπετίστα δεν είχαμε έρε γλέντια τα ραγκουτσάρια.
Παμε δυνατά...

Ανώνυμος είπε...

Κοιτάξτε να δειτε τι έγινε σήμερα στο blog του mpetskas σημειωσε ρεκόρ σχολίων σε 2 αναρτήεις [στο θέμα με το πρωτοσέλιδο των τοπικών εφημερίδων και στο θέμα με το μυρμήγκι στην κάμερα της περιφερειακής ενότητας Καστοριάς] Μπράβο στον mpetska ο οποιος μάλλον τα εστησε ετσι διότι σε ολες σχεδον τις προηγούμενες αναρτήσεις δεν έχει κανένα σχόλιο- μήπως δεν ειχε και αναγνώστες;

Ανώνυμος είπε...

Τελικά οι εφημερίδες της Καστοριάς έχουν ζουμί.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα διαβάζοντας το θέμα σας πήρα σήμερα το πρωι από ένα περίπτερο την εφημερίδα sentra απλα για να δω το πρωτοσέλιδο στο οποίο έγινε πολύς ντόρος, μέχρι εδώ όλα καλα.... ψάχνω ομως να βρω και τις άλλες τοπικές εφημερίδες του νομού αλλά πουθενά μήπως δεν κυκλοφορήσουν τελικά;

Ανώνυμος είπε...

Φτάνει πια με την διαφήμιση της sentras!!!! ΕΛΕΟΣ! (τόσο ανάγκη την έχει?)
Πού ζεις και δεν ξέρεις πότε κυκλοφορούν οι άλλες εφημερίδες (που είναι ΟΛΕΣ συνδρομητικές, γιατί ΕΧΟΥΝ αναγνώστες, και δεν αναζητούν πελάτες στα περίπτερα).

Κώστας Π. είπε...

Τελικά η διαφθορά, η ποταπότητα, η έλλειψη αρχών αλλά και το μικρόβιο των ηλεκτρονικών ΜΜΕ, έχει ποτίσει για τα καλά τον τοπικό τύπο, και κάποιες "Εφημερίδες-Λαμόγια", πάνε να καταστρέψουν μία παράδοση αιώνα έντυπου Καστοριανού Τύπου. Σε τι καιρούς ζούμε!

Ανώνυμος είπε...

Την διαφθορά και την ποταπότητα νομίζω φίλε ότι την δημιουργούν τα κατά τόπου ανώνυμα blog της πόλης οπου χωρίς να πληρώσουν τίποτα απολυτος το παίζουν δημοσιογράφοι πληρώστε κύριοι πρώτα ΤΕΒΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΝΟΙΚΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ και φυσικά επώνυμα και μετά εαν μπορείτε και ξέρετε κάντε δημοσιογραφία.
Αλλά νομίζω ότι το εν λόγο blog επείτιδες δημιούργησε το πρόβλημα για να βά,ει σε διχασμό τον τοπικο τύπο. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Τελικά ρε παιδιά από ότι κατάλαβα πριν από λίγο που διαβασα το συγκεκριμένο άρθρο το μόνο κακό αυτή την στιγμή στον έντυπο τύπο της Καστοριάς τον κάνουν μόνο τα διάφορα τοπικά ανώνυμα blogs όπως είναι και του mpetska τα οποία χωρίς κανένα απολύτος κόστος και ανώνυμα φυσικά γράφουν ότι θέλουν, αφού τα πάρουν [κλέψουν], από άλλα επίσημα site τα οποία πληρώνουν απο server μέχρι και δημοσιογράφους κάποια. Πληρώστε κύριοι πρώτα server και μετά αποκτήστε λόγο, αυτό που κάνετε τώρα λέγετε ''ΚΑΤΙΝΙΑ''
Ντροπή λοιπόν στον mpetska και και σε όλα τα ανώνυμα blogs της πόλης μας....
Άσε που πιστεύω ότι οι περισσότερες απαντήσεις προέρχονται από τον ίδιο τον που έχει και το εν λόγο blog οπότε δεν αξίζει κανένας να συνεχίσει να απαντάει στα σχόλια του άρθρου.

GoisHappy είπε...

Tο πως φταιει το μλογκ και για ποιο πραγμα εγω δεν καταλαβα. Ενα μπλογκ ειναι ενας ελευθερος διαδικτυακος χωρος. Δεν υποχρεουται κανεις να ενημερωνεται απο αυτα, το επιλεγει! Το αρθρο αναφέρεται στο γεγονος οτι ολες οι εφημεριδες της Καστοριας εχουν το ιδιο πρωτοσελιδο και για ποιο λογο. Δεν υπαρχει πηγη. Αν δω εγω κατι και γραψω ενα αρθρο για αυτο πρεπει να γραφω σαν πηγη που και ποτε το ειδα?? Ελεος..

Ανώνυμος είπε...

Βεβαίος ρε φίλε και πρεπει να γράψεις από που το πήρες το κάθε αρθρο, αφού δεν είναι δικό σου τι θα κάνεις θα το καπιλευτής;
ΕΛΕΟς λοιπόν από μένα και όχι από σένα.
Αλλά εδω δεν φταίει αυτός που εχει ενα blog φταίει η πολιτεία η οποια αφήνει την ανωνυμία στα blog.
As ηταν επώνυμα και θα σου έλεγα εγω αν οι φιλοι που γραφουν στον mpetska και ο καθενας ειχε blog.
Ας ηξερε οτι τέλος του μήνα έπρεπε να πληρωση server όπως ειδα και παραπανω να λεει καποιος αλλος, να πρεπει να πληρωση και οτιδηποτε αλλο και θα σου ελεγα εγω.
Αλλα ξέρεις κατι αλλο αυτος που εχει ενα blog το οποιο φυσικα ειναι ανώνυμο αλλου σκοπεύει, ''δεν θελει να κάνει δημοσιογραφία και φυσικά δεν ξέρει να κανει δημοσιογραφία'' αλλος ειναι ο σκοπος του.
Εγω ειμαι 62χρ. και ασχολουμαι με το διαδυκτιο απο το 1990 τοτε στο εξωτερικο και απο το 98 στην Ελλαδα εχω δει παρα πολλα αυτα τα χρονια και φυσικα επέτρεψε μου να σου πω οτι ολα τα παραπανω που σου γραφω ειναι ετσι, οποτε καλο ειναι ολοι αυτοι που εχουν blog να προσεχουν τι γραφουν, τους το λεω σαν συμβουλη γιατι τους περισσοτερους εδω στην Καστορια που εχουν blog τους γνωριζω και ας θελουν να νομιζουν οτι δεν τους ξερει κανενας και ειναι ανωνυμοι.

Κώστας Π. είπε...

Καλά τι σου είναι οι κάτοικοι της Καστοριάς! Την ουσία της αρχικής ανάρτησης των Εφημερίδων της Καστοριάς, την έκαναν λάστιχο.

Και απο εκεί που η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ εξοντώνει τον Τύπο (άρα εξοντώνει την Δημοκρατία), και συνυπογράφει η αμαρτωλή Νέα Δημοκρατία, για να μπορούν τα μεγάλα εκδοτικά συγκροτήματα (που μαζί τα "τρώνε") να ελέγχουν απ' άκρο εις άκρου την ενημέρωση και την πολιτική κριτική (άρα και τον λαό), έρχονται οι "πολιτικοποιημένοι" δήθεν Καστοριανοί, και ασχολούνται με.... τι;
-Με την "πηγή" της αρχικής ανάρτησης! (και εν μέρει με την καπήλευση της απόφασης των εκδοτών από την εφημερίδα "Σέντρα"!).

Ενώ είναι ολοκάθαρη τακτική της "Σέντρας" και κρίνεται φυσικά γι' αυτό, αλλά ακόμη πιο ολοκάθαρη είναι η πηγή, αφού αναφέρεται από την πρώτη κι' όλας παράγραφο στο κείμενο, ότι το κείμενο το υπέγραψαν οι εφημερίδες (Καστοριανή Εστία, Νέα Καστοριά, Οδός, Σέντρα, Φωνή της Καστοριάς) μετά από ομόφωνη απόδοση των εκδοτών.

Και εκεί που περιμένει κανείς σφοδρή κριτική για Πετσάλνικο και Τζηκαλάγια, ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ φοβούνται -ακόμη κι ανώνυμα- να το πράξουν.

Την στιγμή που στην παρέλαση για την απελευθέρωση της Κοζάνης, ο Κουκουκουλόπουλος έφαγε "γιουχάϊσμα", εδώ οι Καστοριανοί δεν μπορούν να "γιουχαϊσουν" ούτε ανώνυμα στο μπλοκ.
Ανδράκια!

Ιωάννης-Κωνσταντίνος Τσακιρίδης είπε...

Δυστυχώς, οι περισσότεροι που αρθρογραφούν στην εν λόγω συζήτηση του blog, και ιδιαίτερα οι ανώνυμοι δεν έχουν καταλάβει ότι αυτή τη στιγμή το πρόβλημα είναι το «δάσος» και όχι το «δέντρο». Το ότι ο κλάδος του Τύπου περνά κρίση και την ίδια ώρα αναλώνουμε αράδες στιχομυθίας και περιττών λόγων για κάποιον που ξέχασε να βάλει τη πηγή προέλευσης ενός άρθρου, καταστεί τη συζήτηση προβληματική εξ αρχής.
Όσον, αφορά τη σημερινή κατάντια που οδηγεί τον Τύπο σε μαρασμό, διόλου τυχαία δεν είναι. Ας καθίσει κάποιος να αναρωτηθεί πως θα ήταν ο κόσμος μας χωρίς εφημερίδες και περιοδικά. Ας αναρωτηθεί κανείς το βάρος της «πένας» που για πάνω από 100 χρόνια η «Εφημερίδα» προσφέρει τις υπηρεσίες της με τίμημα και όχι τόσο εύκολα όσο θεωρούν μερικοί. Ας αναλογιστεί κανείς τον απλό κόσμο που με λαχτάρα περιμένει να διαβάσει ένα άρθρο της προκοπής μιας και τα τηλεοπτικά μέσα έχουν καταντήσει φτηνές σαπουνόπερες παρά φορείς ενημέρωσης.
Και κάτι τελευταίο για τον «ανώνυμο» που δημοσίευσε στις 11 Οκτωβρίου 2011 11:10 μ.μ,… Αγαπητέ κύριε που ανώνυμα σ’ αρέσει να χλευάζεις τον οποιοδήποτε δεν μπορείς να κάνεις κριτική αν έπαιξα ποτέ στα ραγκουτσάρια… φαίνεται ότι ο δικός σου ο μπαμπάκας στα πρόσφερε όλα από μικρός και δεν χρειάστηκε να δουλέψεις ποτέ στη ζωή σου. Η νέα γενιά στη πόλη μας πρέπει επιτέλους να αποκτήσει φωνή και επιτέλους να πάρει το μέλλον στα χέρια της. Το «ΟΡΑΜΑ» είναι η αρχή και θα έχει συνέχεια… Είναι καιρός οι «επαγγελματίες» πολιτικάντηδες σε όποιον χώρο και αν ανήκουν επιτέλους να βγουν στην «σύνταξη». Όλοι μας ανεξαρτήτως κομματικού χρώματος πρέπει να στηρίξουμε αυτή τη προσπάθεια. Το καλό του τόπου δεν έχει χρώμα…

Γιάννης Τσακιρίδης

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΌΝΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΈΛΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΕΔΩ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ Π. ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ο ΚΟΙΜΑΤΕ ΦΟΒΑΤΑΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΙΠΠΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΖΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΠΟΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ...ΓΙΑΤΙ ΈΜΑΘΕ ΝΑ ΖΕΙ ΥΠΟ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΒΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΕΡΙ ΥΠΕΡ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ, ΔΙΟΤΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΑΝΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ 5-6 ΑΝΘΡΩΠΟΙ... ΓΙΆΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΑΛΩΝΕΤΕ ΜΕ ΜΝΜ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΟΥΝ ΕΞΩ ΟΥΤΕ Ο ΦΙΛΙΠΠΑΣ ΟΥΤΕ Ο ΖΗΣΗΣ ΟΥΤΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΟΥΤΕ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον φίλο πιο πάνω. Πρέπει να σηκώσουμε ανάστημα. Ζούμε στην φτώχια και στην ανεργία στην Καστοριά και ο Πετσάλνικος έχει κάνει πισίνα και βγαίνει στις τηλοράσεις σαν αδιαφιλονίκητος Αφέντης του ΠΑΣΟΚ.
Πρέπει να μιμηθούμε τους Κοζανίτες, που γιουχάρανε τον Κουκουλόπουλο στην παρέλαση. Το ίδιο πρέπει να κάνουμε και εμείς. Να γιουχάρουμε τον Πετσάλνικο και τον Τζηκαλάγια, γιατί τα κόμματά τους κατάντησαν την Καστοριά ΦΤΩΧΟΚΟΜΕΙΟ.
Φτάνει πια με την πρόκληση. Δ
Έχουμε και αξιοπρέπεια.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση τον φιλο Gianni M. Tsakiridi 13 Οκτωβρίου 2011 12:07 π.μ.
Καταρχήν θα πρέπει να ξέρεις και να δέχεσε το χιούμορ... και να μην κάνεις ευθεία προσωπικη επίθεση διότι έπεσες στο πρώτο φάουλ και πήρες την πρώτη κίτρινη κάρτα...
Δηλαδή τη Θέλεις τώρα να μας πεις ότι είσαι ο σωτήρας της Καστοριάς και θέλεις με το έτσι θέλω να γίνεις βουλευτής; η Δήμαρχος;
Για να σοβαρευτούμε λέω εγω.
Κάτσε αγόρι μου και ασχλείσου με άλλα πράγματα και άσε την πολιτική για τους πολιτικούς.
Υ.Γ.
Σε 2 μήνες έρχονται οι γιορτές χριστούγεννα, πρωτοχρονια, ΡΑΓΚΟΥΤΣΆΡΙΑ, θα γεμίσει ορχήστρες ο τόπος, απο την γουμένησσα απο την φλώρινα από την γιουγκοσλαβία απο τα σκόπια από παντου, καιρός να έχει και η Καστοριά την δική της.
Παμε γερά...

Ανώνυμος είπε...

Πότε θα δημοσιεύσεις τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων για να δούμε τελικά αν όντως έτσι είναι;

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον ανώνυμο για την απάντηση που έδωσε στον Γιάννη Τσακιρίδη. Έλεος, πια. Το όραμα που ίδρυσε ο Γιαννάκης ο τρομπετίστας να κυβερνήσει αυτόν τον τόπο. Σα να λέμε ότι το ΚΚΕ κάποια μέρα θα είναι κυβέρνηση σε αυτή τη χώρα.
Όσο για τον Γιαννάκη τον Τσακιρίδη, μήπως δεν κατάλαβε ότι σε αυτή τη χώρα που ζει και ζούμε κυβερνούν άλλοι και όχι οι Έλληνες πολιτικοί.
Αντε να σε δούμε στα ραγκουτσάρια και άσε το ΟΡΑΜΑ για τους άλλους...

Ιωάννης-Κωνσταντίνος Τσακιρίδης είπε...

Απάντηση προς Ανώνυμο στο δημοσιευθέν άρθρο 13 Οκτωβρίου 2011 11:19 π.μ.

Κατ’ αρχήν αγαπητέ συνομιλητή αν φορούσες «παντελόνια» και ήσουν κύριος του λόγου σου θα έβγαζες το πέπλο ανωνυμίας από πάνω σου και τότε θα μπορούσαμε να κουβεντιάσουμε πολλά πράγματα. Τι φοβάσαι δηλαδή; Μη σου κάνουμε ντα; Όμως όπως κατάλαβα στόχος σου είναι να προβοκάρεις κάθε τι δεν αρμόζει με τα κομματικά σου συμφέροντα, γιατί ότι και να πεις παραμένεις ένα κομματόσκυλο. Η πρωτοβουλία «ΟΡΑΜΑ» είναι συλλογική πρωτοβουλία και όχι ατομική. Δεν είμαι κανενός σωτήρας, όμως αυτό δεν με εμποδίζει να έχω δημόσιο λόγο και να νοιάζομαι για τον τόπο μου. Το επάγγελμα μου είναι μουσικολόγος – διευθυντής ορχήστρας και όχι ραγκουτσαραίος σαν και σένα. Αλλά βέβαια, βολεμένα ανθρωπάκια όπως εσύ, εύκολα κατινιάζουν τον βιοπορισμό των άλλων, μόνο και μόνο για να τους εκμηδενίσουν. Να ξέρεις πάντως ότι και να λες, ο κύβος ερρίφθη. Κάτι νέο γεννήθηκε στη πόλη μας και θα έχει συνέχεια…

Γιάννης Τσακιρίδης

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Γιάννη συγχαρητήρια για την κίνησή σου αυτή. Έπρεπε κάποιος να πάρει την πρωτοβουλία να ξεκινήσει κάτι επιτέλους στην "ωραία κοιμωμένη" Καστοριά .
Όσο για τους άλλους... το μόνο που ξέρουν είναι να κάθονται στον καναπέ τους και να γραφούν ειρωνικά σχόλια. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ και πάλι !!!

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση στον Gianni M. Tsakiridi 13 Οκτωβρίου 2011 2:59 μ.μ...
Βλέπω ότι πιο πάνω αναφέρεσε στον φιλο και τον αποκαλεις ''ραγκουτσαραίο''...ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΡΕ... Με τα δικά μας λεφτά στα ραγκουτσάρια που πεφτανε κατω και εσκυβες να τα παρεις σε μάθανε όλοι και εσυ τώρα μας αποκαλεις ''ραγκουτσαραίους'' και πάλι ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΡΕ .... Αλλα ξέρεις κατεβα υποψηφιος να γελάσουμε λίγο οπως και με άλλους γελάσαμε κατα καιρους.
Υ.Γ.
Μη σε δω τα καρναβαλια να γυρνας με την τρομπετα στους δρομους απαρτιζόμενος με σκοπιανή ορχήστρα [η οποια βρισκετε παρανομα στη χωρα] οπως κάνεις τα τελευταια χρονια ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ενω εχουμε παιδια δικα μας εσυ φερνεις στην Καστορια τους σκοπιανους να παιρνουν το χρημα και να φευγουν σε 10 μερες πισω στα σκοπια και παλι ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Έλαβα σήμερα τις 4 εφημερίδες που είμαι συνδρομητής (Φωνή της Καστοριάς, Οδός, Σέντρα και Νέα Καστοριά) και περίμενα να δώ το ίδιο πρωτοσέλιδο όπως είχαν αποφασίσει οι εκδότες των τοπικών εβδομαδιαίων εφημερίδων. Τελικά, διαπίστωσα ότι η Νέα Καστοριά, η εφημερίδα του αντιδημάρχου Πολυγιάνη, δεν ακολούθησε την γραμί όπως οι άλλοι,ενώ και η Καστοριανή εστία που την είδα σε κάποιον γνωστό μου είχε κανονικά όπως οι άλες το ίδιο πρωτοσέλιδο ολοσέλιδο

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΣΕΙΣ ΤΙ ΜΑΛΩΝΕΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΚΟΚΟΡΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΟΥΡΟΦΙΛΟΔΟΞΕΙΕΣ ΚΑΙ Ο ΤΟΣΚΟΣ Ο ΚΑΜΕΡΑΜΑΝ ΘΥΜΑΜΕ ΣΤΙς ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΤΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ Ο ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΛΕΤΕ.

ΞΕΡΕΤΕ ΤΗ ΛΕΩ ΕΓΩ!!!

ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΓΚΑΛΟΠ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!

ΕΡΩΤΗΣΗ!!!

ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ?

Α] ΤΟΣΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Β] ΤΣΑΚΙΡΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

ΤΟ ΓΚΑΛΟΠ ΘΑ ΕΧΕΙ ΥΣΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΕΣ ΓΙΝΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

Εγω ψηφιζω Τοσκο

Ανώνυμος είπε...

TOSKO DHMHTRH DAKGOTO PIOS EINAI RE SEIS AYTOS O GIANNAKHS O TROMPETISTAS POY 8ELEI KAI BOYLEYTILIKIA

Ανώνυμος είπε...

Ο Γιαννάκης ο Τσακιρίδης ο γνωστός τρομπετίστας θα ήθελα να μάθω ειλικρυνά επειδι ανέφερε ότι το ΟΡΑΜΑ είναι συλλογική προσπάθεια και όχι ατομική, να μας δημοσιοποιήσει τους βασικούς του συνεργάτες

Ανώνυμος είπε...

Είδα ότι η εφημερίδα του αντιδημάρχου δεν τήρησε την συμφωνία των εκδοτών. Δεν κράτησε τον λόγο του και δημοσίευσε ειδήσεις στο πρωτοσέλιδο. Μετά άντε να έχεις εμπιστοσύνη έναν αντιδήμαρχο που δεν τηρεί αυτό που συνυπογράφει!!!!!
Μπετσκα βάλε τα πρωτοσέλιδα όπως κάνεις κάθε εβδομάδα, για να δούμε ποιος δεν τηρεί τον λόγο του.

Ανώνυμος είπε...

KI Ego psifizo ton tosko

Ανώνυμος είπε...

Η Καστοριά έχει και βουλευτή - υπουργό ο οποίος είναι ακόμα αρκετά νέος ακόμα και έχει μέλλον μπροστά ...αλλά και το άλλο κόμα εχει βουλευτη τον ιατρό κύριο Τζηκαλάγια οπότε μη συζητάτε άδικα για βουλευτηλικια ... Όσο για αυτο το παιδάκι που το λέτε τρομπετιστα αφήστε το να εχει τις φιλοδοξιες του κρίμα ειναι

Ανώνυμος είπε...

ΨΗΦΟ ΣΤΟΝ ΤΟΣΚΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ

Μπέτσκας είπε...

Δεν θα δημοσιευτούν άλλα σχόλια που είναι άσχετα με το θέμα..

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.