Την “καλύτερη” εικόνα της χώρας μας δείχνουν ορισμένοι ανεγκέφαλοι ταξιτζήδες που δεν διστάζουν να επιτεθούν σε τουριστικά λεωφορεία που έχουν μέσα τουρίστες.
Ένα ακραίο περιστατικό έγινε χθες στην Εθνική Οδό Ηρακλείου – Ρεθύμνου και συγκεκριμένα στον κόμβο Παπαναστασίου.
Άτομα που επέβαιναν σε μοτοσικλέτες και ταξί ακολούθησαν και ακινητοποίησαν ένα τουριστικό λεωφορείο στο οποίο μάλιστα ήταν μέσα 58 Γάλλοι τουρίστες.
Τότε ακολούθησε φραστικό επεισόδιο μεταξύ του οδηγού του λεωφορείου και των οδηγών ταξί. Τότε ορισμένοι οδηγοί ταξί που είχαν αποκλείσει την είσοδο του αεροδρομίου Ηρακλείου επιτέθηκαν στο λεωφορείο με πέτρες και έσπασαν αρκετά τζάμι του λεωφορείου με αποτέλεσμα να τραυματισθεί ελαφρά ο οδηγός ενώ ευτυχώς κανένας από τους τουρίστες δεν έπαθε τίποτα.
Όμως ο τουρισμός της χώρας για άλλη μια φορά βγαίνει λαβωμένος αφού οι τουρίστες αυτοί όταν πάνε στην χώρα τους σίγουρα δεν θα έχουν και τις καλύτερες εντυπώσεις από την ελληνική φιλοξενία.
Ένα ακραίο περιστατικό έγινε χθες στην Εθνική Οδό Ηρακλείου – Ρεθύμνου και συγκεκριμένα στον κόμβο Παπαναστασίου.
Άτομα που επέβαιναν σε μοτοσικλέτες και ταξί ακολούθησαν και ακινητοποίησαν ένα τουριστικό λεωφορείο στο οποίο μάλιστα ήταν μέσα 58 Γάλλοι τουρίστες.
Τότε ακολούθησε φραστικό επεισόδιο μεταξύ του οδηγού του λεωφορείου και των οδηγών ταξί. Τότε ορισμένοι οδηγοί ταξί που είχαν αποκλείσει την είσοδο του αεροδρομίου Ηρακλείου επιτέθηκαν στο λεωφορείο με πέτρες και έσπασαν αρκετά τζάμι του λεωφορείου με αποτέλεσμα να τραυματισθεί ελαφρά ο οδηγός ενώ ευτυχώς κανένας από τους τουρίστες δεν έπαθε τίποτα.
Όμως ο τουρισμός της χώρας για άλλη μια φορά βγαίνει λαβωμένος αφού οι τουρίστες αυτοί όταν πάνε στην χώρα τους σίγουρα δεν θα έχουν και τις καλύτερες εντυπώσεις από την ελληνική φιλοξενία.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.