Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Συνέντευξη Ζήση Τζηκαλάγια μετά το ΟΧΙ!‏


Για μια δύσκολη και όχι αβασάνιστη απόφαση, έκανε λόγο λίγες ώρες μετά τη ψηφοφορία στη Βουλή σε μια αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στη ΝΕΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑ, ο βουλευτής Καστοριάς, κ. Ζήσης Τζηγκαλάγιας. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά είπε: «ήταν μια απόφαση συνείδησης».
Υπογράμμισε στη συνέχεια ότι κάνοντας αύτη την κίνηση στόχος του πάνω από όλα ήταν να σωθεί η πατρίδα μας.

Υποστήριξε παράλληλα ότι πρέπει να διατηρήσουμε την εθνική μας ενότητα με σωφροσύνη και με κοινωνική αλληλεγγύη μεταξύ μας. Δεν παρέλειψε τέλος, να στείλει και ένα μήνυμα στους συμπολίτες μας, ότι θα είναι δίπλα τους για να μπορέσουμε, όπως χαρακτηριστικά είπε, να παλέψουμε μαζί, πρώτα για να σώσουμε την πατρίδα μας και στη συνέχεια για να βελτιώσουμε το βιοτικό μας επίπεδο.


Η απόφαση σας αυτή, να κατάψηφίσετε τα μέτρα, ήταν απόφαση της στιγμής ή πάρθηκε μετά από πολύ σκέψη;

Ήταν μια δύσκολη και όχι αβασάνιστη απόφαση, αλλά ήταν μια απόφαση συνείδησης.


Πιστεύετε ότι αυτή σας η ενέργεια θα έχει επιπτώσεις;

Στόχος μου με αυτή μου την ενέργεια ήταν να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι στο να μπορέσουμε να σώσουμε τη χώρα, γιατί πάνω από όλα για έμενα μετράει το συμφέρον της πατρίδας μου.


Ποιες θα είναι οι κινήσεις σας από εδώ και πέρα;

Θα συνεχίσω να τιμώ την εμπιστοσύνη με την οποία με περιέβαλλαν τόσο οι νεοδημοκράτες, όσο και οι υπόλοιποι πολίτες του νομού Καστοριάς που με εξέλεξαν βουλευτή και με μεγαλύτερο ενθουσιασμό και ζωντάνια θα προσπαθώ να προωθώ και να υπερασπίζομαι τα συμφέροντα τους.


Μήπως τελικά θα αναζητήσετε άλλη καινούρια πολιτική στέγη;

Το σπίτι μου, η στέγη μου είναι η Ν.Δ. και δε μπορεί να με βγάλει κανείς από αυτό.


Υπερψηφίστηκε και το νέο μνημόνιο με 199 ναι. Πιστεύετε τελικά ότι θα ξεφύγουμε από τη χρεωκοπία;

Δυστυχώς με τη χθεσινή απόφαση, ουσιαστικά, παραιτούμαστε από την ασυλία της εθνικής μας περιουσίας και υποδουλώνουμε και επίσημα την πατρίδα μας. Δυστυχώς υπαγόμαστε στο αγγλικο δίκαιο και αυτό μας βάζει σε πολύ μεγάλες περιπέτειες από τις οποίες δύσκολα θα βγούμε.


Πως βλέπετε τις εξελίξεις και την πορεία της χωράς μας ;

Πρέπει να διατηρήσουμε την εθνική μας ενότητα με σωφροσύνη και με κοινωνική αλληλεγγύη μεταξύ μας για να μπορέσουμε να κρατήσουμε την κοινωνία μας ζωντανή.

Με το όχι σας αυτό, πιστεύετε ότι θα βοηθήσετε του Έλληνες πολίτες και κατ’ επεκταση και τους Καστοριανούς;

Η θέση μου σε αυτό το δυνατό ΟΧΙ, κυρίως βοηθάει την πατρίδα, αλλά νομίζω ότι αποδεικνύει και την περιοχή μας. Υπάρχουν πολλοί που έχουν αντιστάσεις και μπορούν να σταθούν όρθιοι.

Ποιο είναι το μήνυμα που στέλνεται στους συμπολίτες μας;

Οι Καστοριανοί περνάνε δύσκολα. Είμαι ένας από αυτούς και το αντιλαμβάνομαι απόλυτα και εγώ στο πετσί μου. Θα είμαι μαζί τους, δίπλα τους έτσι ώστε να μπορέσουμε μαζί να παλέψουμε πρώτα να σώσουμε την πατρίδα μας και μετά, σε λίγα χρόνια, να βελτιώσουμε το βιοτικό μας επίπεδο.

Συνέντευξη:
Θεοδώρα Ζήση Κωτσοπούλου για τη Νέα Καστοριά



Μήνυμα του βουλευτή Της Ν.Δ. Καστοριάς κ.Ζήση Τζηγκαλάγια στο λαό της Καστοριάς:
Αγαπητοί μου συμπατριώτες, συμμαχητές και Συνέλληνες.


Η Νέα Δημοκρατία είναι το σπίτι μου. Σε αυτό με έφερε ο αείμνηστος εθνάρχης μας Κωνσταντίνος Καραμανλής από παιδί. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να με διώξει από το σπίτι μου. Όπως λειτουργούν σήμερα τα κόμματα, και γι’ αυτό έχουν απαξιωθεί, μόνον όταν κάποιος θέλει φεύγει από ένα κόμμα, όταν το θεωρεί σπίτι του. Η απόφαση που πήρα δεν ήταν εύκολη, ούτε αβασάνιστη. Δεν κακίζω και δεν ενοχοποιώ όποιον έχει αντίθετη άποψη από εμένα. Δεν μπορούν όλοι να πάρουν τις ίδιες αποφάσεις. Χρειάζονται αντοχές, αντιστάσεις που δεν μπορούν να τις έχουν όλοι. Εξάλλου, πάντοτε σας επαναλάμβανα πως ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ. Έτσι, για άλλη μια φορά υπερίσχυσε στην απόφασή μου αυτό που μου υπαγόρευε η συνείδησή μου και το συμφέρον της πατρίδος μου. Πιστεύω πως και οι λίγοι που το αμφισβητούσαν, να πείστηκαν έστω και τώρα πως πάντοτε το τελευταίο που με ενδιαφέρει είναι το προσωπικό μου πολιτικό συμφέρον.

Αγαπητοί μου συμπατριώτες.
Έρχονται μαύρες μέρες για την Ελλάδα. Σας καλώ να διατηρήσουμε την εθνική μας ενότητα, τη σωφροσύνη και την κοινωνική μας αλληλεγγύη. Επαγρυπνείτε και να είστε έτοιμοι για μάχες. Στο τέλος θα νικήσουμε! Θα σώσουμε τη χώρα. Το οφείλουμε στα παιδιά μας.
Εγώ θα τιμήσω την εντολή σας και θα σταθώ μαζί σας ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΟΡΘΙΟΣ.
Με βαθύ αίσθημα ευθύνης και συναίσθηση του χρέους.
Ζήσης Τζηκαλάγιας
Βουλευτής Καστοριάς

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.