Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Έντονα παράπονα και διαμαρτυρίες πελατών των γραμματοθυρίδων στο ΕΛΤΑ Καστοριάς

Στο... απροχώρητο έχει φθάσει η κατάσταση που επικρατεί εδώ και μήνες
στα ΕΛΤΑ Καστοριάς και συγκεκριμένα στις γραμματοθυρίδες του συγκεκριμένου καταστήματος.



Οι πελάτες των γραμματοθυρίδων εκφράζουν την αγανάκτισή τους, αφού το πρόβλημα που προέκυψε με τη βλάβη στην πόρτα εισόδου, δυστυχώς παραμένει άλυτο, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να μην μπορούν να εξυπηρετούνται παρότι πληρώνουν κανονικά την ετήσια συνδρομή τους στις γραμματοθυρίδες.

Οι διαμαρτυρίες των πελατών καθημερινά αυξάνονται και μάλιστα δικαιολογημένα, αφού εκτός από τις εργάσιμες ώρες και ημέρες, οι πελάτες των γραμματοθυρίδων δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν όπως πρώτα,αφού με την κάρτα που τους παρείχαν τα ΕΛΤΑ είχαν την ευκαιρία και τη δυνατότητα να εισέρχονται οποιαδήποτε ώρα και ημέρα στις γραμματοθυρίδες προκειμένου να παραλάβουν την αλληλογραφία τους.

Από την πλευρά του, ο διευθυντής του καταστήματος των ΕΛΤΑ Καστοριάς κ. Μιχάλης Καραμανίδης για το σοβαρό αυτό θέμα επισήμανε: "Η αγανάκτιση των πελατών είναι απόλυτα δικαιολογημένη. Μάλιστα, κάποιοι μας απείλησαν ότι θα αρνηθούν και να πληρώσουν την ετήσια συνδρομή τους στις γραμματοθυρίδες"! και συμπλήρωσε :
"Από την πρώτη στιγμή που προέκυψε το πρόβλημα, ενημέρωσα την εταιρεία με την οποία έχουμε υπογράψει σχετική σύμβαση, αλλά, δυστυχώς, δεν έχουν εμφανιστεί για να αποκαταστήσουν τη βλάβη, όπως άλλωστε οφείλουν.

Παράλληλα, με έγγραφά μου ενημέρωσα και την Περιφερειακή Διεύθυνση της Δυτ.Μακεδονίας, προκειμένου να πάρει πρωτοβουλίες και να ασχοληθεί, αλλά ακόμη περιμένουμε.

Οι πελάτες που διαμαρτύρονται καθημερινά έχουν απόλυτο δίκαιο, αλλά εγώ από την πλευρά μου δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω από αυτό που όφειλα να κάνω.Ελπίζω, ότι έστω και καθυστερημένα και
μετά τις καταγγελίες πελατών και τη δημοσιοποίηση του προβλήματος, να τακτοποιηθεί το θέμα".


Μεγάλες ελλείψεις προσωπικού στα ΕΛΤΑ Καστοριάς

Στο μεταξύ, οι ελλείψεις προσωπικού στα ΕΛΤΑ Καστοριάς και ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια είναι εμφανείς.
Στο συγκεκριμένο κατάστημα, τα τελευταία 8 χρόνια έχουν συνταξιοδοτηθεί 8 άτομα, τα οποία, φυσικά,και δεν έχουν αντικατασταθεί με νέο μόνιμο προσωπικό, παρά μόνο με κάτι εποχιακούς, που όμως δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες και τις υποχρεώσεις του εν λόγω καταστήματος, ενώ το φαινόμενο αυτό είναι μάλλον και πανελλαδικό.


Η αγανάκτιση των πολιτών για γρήγορη και σωστή εξυπηρέτηση είναι καθημερινό φαινόμενο και στα ΕΛΤΑ Καστοριάς, ενώ οι διαμαρτυρίες κορυφώνονται όταν ορισμένοι πολίτες αναφέρονται μέσα στο κατάστημα, με αφορμή τα τελευταία γεγονότα και αποκαλύψεις στην εκπομπή "ΖΟΥΓΚΛΑ" του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου σχετικά με το πάρτι εκατομμυρίων στα ΕΛΤΑ με τις επιχορηγήσεις εκ. ευρώ στους συνδικαλιστές του Οργανισμού!!!

Ωστόσο, αυτό που θα πρέπει να επισημανθεί, είναι ότι το κατάστημα της Καστοριάς παρά τις σοβαρές ελλείψεις προσωπικού (τόσο εντός όσο και στους διανομείς), καταφέρνει να τα "βγάζει πέρα" εξυπηρετώντας σε σύντομο χρόνο τους πολίτες, κάτι που οφείλεται κυρίως στο φιλότιμο και μόνο των εργαζομένων.

Παράλληλα, και ο διευθυντής του καταστήματος Μιχάλης Καραμανίδης, αναγνωρίζοντας τα προβλήματα και τις ελλείψεις προσωπικού στο κατάστημά του, καθημερινά δίνει τον δικό του αγώνα, με συνεχείς και φιλότιμες προσπάθειες, μιας και ο ίδιος αναλαμβάνει να εξυπηρετήσει από διάφορα πόστα τους πολίτες του νομού.

Πηγή:sentra.com.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.