Ο αναφερόμενος Ιερέας π. Αθανάσιος, κατά τη μετάβασή του στον υπόψη ναό, συνοδευόταν απ’ τον ιεροψάλτη του χωριού κ. Δημήτριο Ζυγούρα, απ’ τους εκκλησιαστικούς Επιτρόπους κ.κ. Γεώργιο Σπύρου και Λάζαρο Πρώιο, και από το δάσκαλο κ. Δημήτριο Παπατζήμα. Στην εκκλησία του Πάσχου μετέβησαν επίσης κατά την ίδιο πρωινό και παρακολούθησαν την αναφερόμενη Θεία Λειτουργία και αρκετοί ευσεβείς κάτοικοι του Γέρμα.
Μετά την απόλυση της εκκλησίας, ώρα 10.00 π.μ., οι εκκλησιασθέντες Γερμανιώτες παρατήρησαν και θαύμασαν επί αρκετή ώρα τη φυσική ομορφιά της περιοχής. Κατόπιν, μερικοί απ’ αυτούς πήγαν στην κοντινή βρύση που φέρει την ονομασία «Πηγαδάκι» και ήπιαν κρύο νερό, ενώ άλλοι φωτογραφήθηκαν με φόντο τον οικισμό του Γέρμα. Τέλος, αναχώρησαν όλοι για τα σπίτια τους, ευχαριστημένοι από (για) την παρουσία τους στη Θεία Λειτουργία του ναού Αναστάσεως του Κυρίου.
Ο Ιεροψάλτης Δ. Ζυγούρας και η Α. Παπατζήμα.
Οι Εκκλ. Επίτροποι Γ. Σπύρου και Λ. Πρώιος
Πηγή:germaskastorias.blogspot.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.