Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Γέρμας : Η εορτή του Προφήτη Ηλία (φωτογραφίες)

Το πρωί της Τετάρτης 20 Ιουλίου, που ήταν η εορτή του Προφήτη Ηλία, ο αιδεσιμότατος ιερέας του χωριού Γέρμα Καστοριάς π. Αθανάσιος Στυλιάδης μετέβη και λειτούργησε στον εξοχικό ναό Αναστάσεως του Κυρίου, που βρίσκεται σε πανοραμική τοποθεσία του βουνού Πάσχος. Ο εν λόγω ναός κτίστηκε περί το έτος...1978 απ’ τον αείμνηστο οικοδόμο Κώστα Τσιαχτσίρα, κατόπιν πρωτοβουλίας των επίσης αείμνηστων Γερμανιωτών Λάζαρου Βούρδα και Πρόδρομου Θεοχάρη.

Ο αναφερόμενος Ιερέας π. Αθανάσιος, κατά τη μετάβασή του στον υπόψη ναό, συνοδευόταν απ’ τον ιεροψάλτη του χωριού κ. Δημήτριο Ζυγούρα, απ’ τους εκκλησιαστικούς Επιτρόπους κ.κ. Γεώργιο Σπύρου και Λάζαρο Πρώιο, και από το δάσκαλο κ. Δημήτριο Παπατζήμα. Στην εκκλησία του Πάσχου μετέβησαν επίσης κατά την ίδιο πρωινό και παρακολούθησαν την αναφερόμενη Θεία Λειτουργία και αρκετοί ευσεβείς κάτοικοι του Γέρμα.

Μετά την απόλυση της εκκλησίας, ώρα 10.00 π.μ., οι εκκλησιασθέντες Γερμανιώτες παρατήρησαν και θαύμασαν επί αρκετή ώρα τη φυσική ομορφιά της περιοχής. Κατόπιν, μερικοί απ’ αυτούς πήγαν στην κοντινή βρύση που φέρει την ονομασία «Πηγαδάκι» και ήπιαν κρύο νερό, ενώ άλλοι φωτογραφήθηκαν με φόντο τον οικισμό του Γέρμα. Τέλος, αναχώρησαν όλοι για τα σπίτια τους, ευχαριστημένοι από (για) την παρουσία τους στη Θεία Λειτουργία του ναού Αναστάσεως του Κυρίου.


Ο Ιεροψάλτης Δ. Ζυγούρας και η Α. Παπατζήμα.


Οι Εκκλ. Επίτροποι Γ. Σπύρου και Λ. Πρώιος



Πηγή:germaskastorias.blogspot.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.