Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Έμαθαν και στην Ασπροκκλησιά να κάνουν συναυλίες... ..

Μετά από μία εβδομάδα περίπου και αφού έβαλα τα πράγματα κάτω και με καθαρό μυαλό κατέληξα στα εξής συμπεράσματα ( τα παρακάτω είναι προσωπικές απόψεις και δεν έχουν καμία σχέση με τον Π.Σ Ασπροκκλησιάς). Δεν είναι κακή και μια σύντομη αναδρομή στο ιστορικό του συλλόγου μιας και είναι ο λόγος που γράφονται όλα αυτά πάντα κατά την προσωπική άποψη του valderama.


Να ξεκινήσουμε από τα δικά μας. Ο πολιτιστικός σύλλογος Ασπροκκλησιάς έχει μια ιστορία γύρω στα 35 χρόνια, πέρασε καλές στιγμές αλλά και πολλές δύσκολες. Την πρώτη δεκαετία ήταν στόχος πολλών άλλα με πολιτικά κριτήρια δηλαδή πια παράταξη θα έχει την πλειοψηφία, στα μέσα του 80 ξεκινά η λειτουργία του συλλόγου σαν στέκι νεολαίας σε ενοικιαζόμενο χώρο, λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη, έχει αρκετά επιτραπέζια παιχνίδια, μουσικές συλλογές και γενικά λόγω των καλών για την εποχή οικονομικών όχι μόνο αυτοσυντηρείται αλλά προσφέρει και στον τόπο φτιάχνοντας δρόμους, βάζοντας μερίδιο για τη δημιουργία παιδικής χαράς κ.α.

Με λίγα λόγια τα πρώτα χρόνια υπήρχε ενδιαφέρον πολλών ατόμων γιατί απλά ήταν κάτι καινούργιο και όλοι θέλαν να βοηθήσουν στην μεταπολιτευτική περίοδο, εξάλλου οι σύλλογοι διαφόρων αντικειμένων φύτρωναν σαν μανιτάρια εκείνη την περίοδο με τις ευλογίες των κυβερνήσεων. Ναι με τις ευλογίες των κυβερνήσεων γιατί 2 σύλλογοι γινόταν από ανθρώπους που θέλαν να βοηθήσουν τον τόπο τους και 3 γινόταν από απατεώνες (από συνεργάτες βουλευτών, από φίλους δημάρχων, από συγγενείς κηφίνων που βρισκόταν σε θέσεις σε διάφορες γραμματείες κτλ) για να επωφελούνται διαφόρων κρατικών επιχορηγήσεων, μέχρι που φτάσαμε στο άλμα, από ποιον όροφο δεν θυμάμαι, του γενικού γραμματέα του υπουργείου πολιτισμού (άλλο ένα από τα πολλά ξεχασμένα σκάνδαλα).

Η δεκαετία του 90 κύλισε χαλαρά αν εξαιρέσουμε την δημιουργία του πολιτιστικού κέντρου δώρο του αέναου βουλευτή μας, μια δεντροφύτευση, μια κίνηση για δημιουργία πίστας για αγώνες μηχανών, λίγο με το απολιθωμένο δάσος. Φτάσαμε στο 98 που λόγο της απάθειας και αδιαφορίας της πλειοψηφίας των χωριανών ο σύλλογος κατέληξε σε παιδιά 18 χρονών και μη έχοντας εμπειρία και στήριξη από κάποιους έμπειρους έφτασε, λόγω κακοδιαχείρισης, στα πρόθυρα διάλυσης. Τέλει του 90 αρχές του νέου αιώνα νέα αρχή και για τον σύλλογο μας. Αρκετό ενδιαφέρον, δημιουργία χορευτικού, μια βρύση στο κέντρο του χωριού που πέρασε από χίλια μύρια κύματα, αλλά πάλι μέχρι εκεί.

Κορεσμός, τα ίδια πρόσωπα κάνουν κύκλο την τελευταία δεκαετία σε αθλητικό και πολιτιστικό σύλλογο, το μόνο που ενδιαφέρει τον κόσμο, ποια ορχήστρα θα είναι στο παραδοσιακό γλέντι του Ιούλη και τίποτε άλλο.
Μέχρι που πέρσι εμφανίστηκε νέο αίμα και με όρεξη μεγάλη όπως αναφέραμε σε προηγούμενο άρθρο.

Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους σύλλογος δεν είναι μόνο το Δ.Σ. ούτε και τα μέλη αυτού ειδικά σε ένα μικρό χωριό, σύλλογος θα πρέπει και είναι το σύνολο της κοινωνίας. Έτσι μπαίνοντας στο θέμα μας που είναι η συναυλία των active member υπήρξε συλλογική προσπάθεια άσχετα αν η ευθύνη της διοργάνωσης με ό,τι αυτό σημαίνει πέφτει στο Δ.Σ.
Τα λάθη του Δ.Σ. που βγαίνουν εκ του ασφαλούς βεβαίως γιατί απλά τα περισσότερα αναφέρονται εκ των υστέρων.

Λόγο της απειρίας πίστευαν τον καθένα για την υποστήριξη που θα προσέφερε, εδώ να βάλουμε δήμο και περιφέρεια.

Η χρονική στιγμή της διοργάνωσης, στη μέση του καλοκαιριού και με παράλληλες εκδηλώσεις όπου ποντάρεις στο ίδιο κοινό, βλέπε γιορτές της γης στη Βλάστη.
Το όλο κόστος της εκδήλωσης θα μπορούσε να είναι χαμηλότερο, πχ. επιλέγοντας για πρώτη φορά έναν καλλιτέχνη με χαμηλότερο κόστος

Η προσφορά για βοήθεια σε ένα σύλλογο που αποδείχτηκε ότι δεν ήθελε στην πραγματικότητα να βοηθηθεί, αφού δεν έδειξε και μεγάλο ενδιαφέρον στο να στηρίξει την προσπάθεια (μάλλον είναι ευχαριστημένοι όταν μεγάλες εταιρείες τηλεφωνίας βάζουν γνωστούς αθλητές να βάζουν καλάθια για να ξεφύγουν από την εφορία και να τους δίνουν τα ρέστα)
Η τιμή του εισιτηρίου που ναι μεν μπορεί να θεωρηθεί μέση αλλά για τους περισσότερους φάνηκε υψηλή γιατί δεν αναλογίστηκαν τον σκοπό της εκδήλωσης, αλλά και την μη υποστήριξη από χορηγούς που είναι ψόφιοι για τέτοιες εκδηλώσεις, βλέπε river party, Γιορτές της γης κτλ.
Ποιοι δεν θέλαν να πετύχει η εκδήλωση
Ο Δήμος και η περιφέρεια για να μην έχει και τα χωριά να τους ενοχλούν με εκδηλώσεις τύπου θέλω το ένα και το άλλο και το κυριότερο οικονομική στήριξη.
Η ιδιωτική πλέον επιχείριση του river party για να παίζουν χωρίς αντίπαλο στη περιοχή μας (το ίδιο κάνανε με το golden aple στην Μεσοποταμία, εκεί βέβαια είχαν αντίπαλο άλλο ιδιώτη και τον τελειώσανε εύκολα).

Ο πόλεμος που δεχτήκαμε
Από αυτά που ακούστηκαν και γράφτηκαν κιόλας, με τις αφισοκολλήσεις από νυχτερινό κέντρο κοινώς "σκυλάδικο", άνευ λόγου μιας και το κοινό θεωρείται διαφορετικό
Αναφορές από άτομα που ξεκινούσαν από Καστοριά και Άργος με τα λεωφορεία εξυπηρέτησης, ότι τους παρότρυναν να μην έρθουν και ως επιχειρήματα ότι οι τιμές από αναψυκτικά ποτά κτλ. είναι πανάκριβες, από "αγνώστους" για άγνωστους λόγους.

Επίσης είναι πολλοί αυτοί που δεν θέλαν να έχει συμμετοχή η συγκεκριμένη εκδήλωση για πολιτικούς λόγους. Μιας και το συγκεκριμένο σχήμα έχει καθαρά πολιτικό στίχο και λέει τα πράγματα με το όνομα τους (γιαυτό και δεν θέλουν να έχουν σχέση με χορηγούς και ειδικά με κρατικές ή τοπικές αρχές).

Αυτό φάνηκε και από την μη παρουσία τοπικών "αρχόντων" σε μια εκδήλωση κοινωνικής αλληλεγγύης, εκτός από τους χωριανούς εκλεγμένους και τον επικεφαλή της Λαϊκής Συσπείρωσης Ορεστίδος.
Καλά εδώ που τα λέμε στη φωλιά του λύκου (Νομός Καστοριάς) που πας με τέτοιο συγκρότημα εδώ οι πασοκσιδες είναι πιο δεξιοί και από τον Καρατζαφέρη χα χα.

Τέλος να δώσω τα συγχαρητήρια στον pank, στον bellu, στην μαρία, τον sila τον τασουά, τον πασχαλάρα, τον jimi και τα υπόλοιπα παιδιά για τον αγώνα τους που στέφθηκε με επιτυχία.
Η βραδιά ήταν υπέροχη, περισσότερες πληροφορίες από αυτούς που παραβρέθηκαν και μας γέμισαν χαρά με τα καλά τους λόγια.
Λάθη δεν κάνει αυτός που δεν κάνει τίποτε, και κάθε εμπόδιο για καλό.


Υ.Γ.1 Είμαι πολύ ήρεμος και ευχαριστημένος με την πραγματοποίηση αυτής της συναυλίας (για κάποιους άλλους ήταν ένα όνειρο που πραγματοποιήθηκε) που φάνταζε κάτι το ακατόρθωτο, γιαυτό είμαι επιεικής με όσους δεν το θέλανε και μας κυνήγησαν. Και δεν ασχολούμαι καθόλου με τις κακές γλώσσες που δεν θα καταφέρουν πότε όσο και αν προσπαθούν (όσα σκατά και να φάνε όπως λέμε εδώ στο χωριό μου) να προσβάλουν όσους έχουν καθαρό μέτωπο.

Υ.Γ.2 Αυτή ήταν μόνο η αρχή, τα καλύτερα έρχονται.


Πηγή:ζωή στο χωριό

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υ.Γ.2 Αυτή ήταν μόνο η αρχή, τα καλύτερα έρχονται.


περιμενουμε...ελπιζοντας!!!

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΟΜΩΣ ΠΟΣΟ ΜΕΣΑ ΜΠΗΚΑΤΕ ,ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΤΕ ΤΗ ΖΗΜΙΑ

valderama είπε...

περιμενουμε...ελπιζοντας!!!
23 Ιουλίου 2011 6:27 μ.μ.

Τα καλύτερα θα έρθουν να είσαι σίγουρος


ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΟΜΩΣ ΠΟΣΟ ΜΕΣΑ ΜΠΗΚΑΤΕ ,ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΤΕ ΤΗ ΖΗΜΙΑ
24 Ιουλίου 2011 2:33 μ.μ.

Μέσα δεν μπήκαμε αδερφέ γιατί η χαρά που δώσαμε με την όλη εκδήλωση σε αυτούς που παραβρέθηκαν είναι ανεκτίμητη. Ακόμη, ένα μέρος των εξόδων που γίνανε ήταν σε υλικά που θα χρησιμοποιηθούν ξανά και ξανά οπότε δεν χρεώνονται στην συγκεκριμένη εκδήλωση. Επίσης ένας δραστήριος σύλλογος και με σωστή διαχείριση μπορεί να αντεπεξέλθει σε τυχόν ατυχίες.
Οπότε μην φοβάσαι γιατί ούτε σε ελεγχόμενη χρεοκοπία θα πάμε, ούτε δανικά από εσένα θα ζητήσουμε, αλλά από όλα αυτά εσένα σου έμεινε μόνο το οικονομικό μέρος, μπράβο σου.

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.