κατάλληλους για μόνιμη σχέση και γάμο, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Επιστήμονες από το Τέξας και τη Μινεσότα επιστράτευσαν σχεδόν 1.000 εθελοντές για να διαπιστώσουν τι μηνύματα στέλνουν διάφορες συμπεριφορές.
Αν και οι άντρες χρησιμοποιούσαν τα είδη πολυτελείας ως μήνυμα πρόσκαιρης σχέσης, οι γυναίκες δεν επένδυαν σε ακριβά είδη για να προσελκύσουν τους άντρες.
Επιπλέον, ενώ οι γυναίκες έβρισκαν πιο ελκυστικό έναν άντρα που οδηγούσε ένα ακριβό, εντυπωσιακό σπορ αυτοκίνητο (όπως μια Πόρσε), είχαν πλήρη επίγνωση ότι η επιλογή του πιθανότατα είχε γίνει για να τις «ρίξει» - και έτσι τον θεωρούσαν λιγότερο ελκυστικό ως δυνητικό υποψήφιο για μόνιμη σχέση και γάμο.
Η μελέτη δημοσιεύεται στην «Επιθεώρηση Προσωπικότητας & Κοινωνικής Ψυχολογίας» (JPSP).
«Οι άντρες που αγοράζουν σπορ αυτοκίνητα με σκοπό να προσελκύσουν τις γυναίκες, μπορεί να στέλνουν λάθος μήνυμα», δήλωσε ένας εκ των ερευνητών, ο δρ Ντάνιελ Μπιλ, επίκουρος καθηγητής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Ράις.
«Τα αυτοκίνητα αυτά δεν τους προσδίδουν κάποιο πλεονέκτημα έναντι των φθηνότερων, όσον αφορά τη μονιμότητα των σχέσεων».
Σύμφωνα με τη μελέτη, οι άντρες που επιδεικνύουν ακριβά είδη, όπως τα αυτοκίνητά τους, για να προσελκύσουν ερωτικούς συντρόφους, είναι σαν τα αρσενικά παγώνια που τεντώνουν την ουρά τους μπροστά στα θηλυκά για να ζευγαρώσουν.
Και αυτό, διότι το μήνυμα από τέτοιου είδους ακριβά αντικείμενα είναι πως ενδιαφέρονται μόνο για το ζευγάρωμα, δηλαδή μια πρόσκαιρη ερωτική σχέση.
«Προφανώς και οι γυναίκες αρέσκονται να ξοδεύουν χρήματα σε ακριβά αντικείμενα, αλλά στην προσπάθειά τους να βρουν έναν σύντροφο δεν επενδύουν σε αυτά όπως οι άντρες», είπε η επικεφαλής ερευνήτρια Τζιλ Σάντι, επίκουρη καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Σαν Αντόνιο.
Πηγή Τα Νέα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.