Όπως και να το κάνουμε το ίντερνετ είναι ένα μέσο προβολής που ολοένα μεγαλώνει. Τα στοιχεία μιλάνε από μόνα τους και δείχνουν άνοδο κατά...8,7% στην διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο. Αν και το σκύπτρο της πρωτιάς το κρατάει σταθερά ακόμα η τηλεόραση κατά 30%, το σύνολο των εσόδων της από διαφήμιση έχει πέσει κατά πολύ σε ποσοστό 18%. Παρόλα αυτά δεν εμπιστεύονται όλες οι χώρες την προβολή τους στο διαδίκτυο. Η Ελλάδα ανήκει σε αυτήν την κατηγορία, καθώς τοποθετείται στην τρίτη θέση από το τέλος σε μια λίστα 24 χωρών. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το IAB Hellas και τα οποία είναι ανοδικά, η online display διαφήμιση στην χώρα μας για το 2010 ανέρχεται στα 62 εκατ. ευρώ, έναντι 47,8 εκατ. ευρώ το 2009 και 39,9 εκατ. ευρώ το 2008. Από την άλλη, πρώτη τόσο σε όγκο διαφημιστικής δαπάνης όσο και σε ποσοστό επί τις συνολικής διαφημιστικής επένδυσης στα Μέσα, η Αγγλία, με 4,011 δισ. ευρώ και μερίδιο 27,3% στα ΜΜΕ – σε σύνολο 14,7 δισ. ευρώ στην Ευρώπη. Δεύτερη ακολουθεί η Δανία με 25,5% και ύψος δαπάνης 384 εκατ. ευρώ.
digitallife.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.