Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Απάντηση του Γ.Γ, του Α.Γ.Σ.Καστοριάς κ.Καφέ


Ως αναφορά τις ανακοινώσεις που ακολούθησαν τον Αγώνα Κυπέλου ,έχω να πω τα εξής:
1ον Για τα περί διαιτησίας δεν έχω άποψη.

2ον-Την απάντηση δεν έπρεπε να την δώσει ο ταμίας της Ε.Π.Σ διότι δεν ήταν παρών στην όλη ενέργεια που εγώ έκανα και μην επικαλείται έγραφα και αλλά τέτοια ….(Εκτός αν ο ταμίας πήρε την απόφαση τα έσοδα να κρατηθούν στο ταμείο τις Ε.Π.Σ.)

- Εγώ ο ίδιος μετα από την πρωτοβουλία του προέδρου κ. Σταμούλη η οποία έγινε πριν τον Αγώνα ήρθα σε επαφή με τον πρόεδρο της Ε.Π.Σ. κ.Γκίτσιο και τον ενημέρωσα σχετικά με τις προθέσεις της Διοίκησης και την καλή κατά την γνώμη μας τοποθέτηση του προέδρου μας , ώστε τα έσοδα από τον συγκεκριμένο αγώνα να δοθούν σαν μια κίνηση καλής θέλησης, στο γηροκομείο τις Καστοριάς.
Εγώ ο ίδιος ενημέρωσα για την πρωτοβουλία αυτή τον πρόεδρο της Ε.Π.Σ και μου είπε τα εξής:
"Αν και οι διαιτητές φυσικά θέλουν να συμβάλλουν δεν υπάρχει πρόβλημα."
Μετά από αυτό επισκέφτηκα τους διαιτητές και τους ενημέρωσα για την πρόθεσή μας.Οι 4 διαιτητές έδωσαν με την σειρά του το ΟΚ.
Στη συνέχεια ενημέρωσα τους κ.κ Σταμούλη και Γκίτσιο ότι οι διαιτητές είναι σύμφωνοι με την πρωτοβουλία αυτή.
Η απάντηση του κ. Γκίτσιου ήταν κάθετη, ΝΑΙ εφόσον συμφωνούν και οι διαιτητές τα έσοδα να δωθούν στο Γηροκομείο.

Αυτά…. Για να ξέρουμε τι λέμε και τι κάνουμε…..

Για περισσότερες διευκρινήσεις επί του θέματος είμαι στην διάθεση σας ..

Καφές Δημήτριος
Γ.Γ. του Α.Γ.Σ. Καστοριάς

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.