Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Παράπονα για ξενοδοχείο της Καστοριάς


Θα ήθελα να εκφράσω την απογοήτευση μου για την άσχημη εμπειρία που αποκομίσαμε εγώ με την παρέα μου από την Αθήνα, το βράδυ της παραμονής της πρωτοχρονιάς στο ξεν. Λογγάς στο Σιδηροχώρι Νομού Καστοριάς.

Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχα με το εν λόγω ξενοδοχείο για το ρεβεγιόν της πρωτοχρονιάς, έκλεισα τραπέζι και ενημερώθηκα για την ώρα προσέλευσής μας.(μετά τις 22.00). Το βράδυ της παραμονής φθάσαμε στο χώρο του Λογγά και αφού τακτοποιηθήκαμε στο τραπέζι μας, αναμέναμε το σέρβις. Αμέσως μας προσφέρθηκε ΣΚΕΤΟ κρασί χωρίς παρελκόμενα.Στις 23.15 ρωτήσαμε τον σερβιτόρο τι ώρα θα ξεκινήσει το φαγητό (catering) και εκείνος μη γνωρίζοντας το πρόγραμμα, μας είπε σε λίγο. Η ώρα περνούσε και αφού ζητήσαμε να συνοδεύσουμε με κάτι το κρασί μας, απαντηση δεν πήραμε. Στις 23.55 μας ειδοποίησαν να βγούμε να δούμε τα βεγγαλικά της αλλαγής του χρόνου. Και αφού υποδεχθήκαμε το χρόνο έχοντας πιει "ξεροσφύρι" ένα μπουκάλι κρασί, θεωρήσαμε καλό να ρωτήσουμε για το φαγητό. Η απάντηση ήταν "σε λίγο", αφού ρώτησε ο σερβιτόρος τον ιδιοκτήτη. Στις 00.30 ξεκίνησε το φαγητό, το οποίο σίγουρα ήταν πολύ κάτω του μετρίου. Μας θύμισε φτηνιάρικο catering... Άλλο ένα δυσάρεστο ήταν η μουσική υπόκρουση...Πραγματικό μαρτύριο!!! Δεν υπήρχε dj, παρότι μας το είχαν τονίσει στην τηελφωνική μας συνομιλία,αλλά την μουσική ανέλαβε προφανώς ο ιδιοκτήτης! Αποτέλεσμα? Ένταση τραγική και ανυπόφορη, επιλογή τραγουδιών άσχετη, κατάφερνε (προφανώς δεν γνώριζε το αντικείμενο) να παίζει δύο τραγούδια, το ένα πάνω στο άλλο! (το παραδέχομαι, πρωτότυπο!) Η διάθεσή μας είχε χαλάσει, εκνευριστήκαμε, τα 30 ευρώ το άτομο τα θεωρήσαμε πεταμένα όπως και η επιλογή μας να περάσουμε εκεί την παρομονή, άστοχη! Φεύγοντας, θέλησα να απευθυνθώ στον ιδιοκτήτη, ο οποίος σαν σωστός επαγγελματίας θα έπρεπε τουλάχιστον να με ακούσει...Αφού ειδοποίησα τρεις φορές τον σερβιτόρο, με τα χίλια ζόρια πήγε στους ιδιοκτήτες, ο ένας εξαφανίστηκε διακριτικά και ο άλλος είπε ότι είναι απασχολημένος (έβαζε....μουσική).
Τέλος όταν είπα το παράπονο μου στον σερβιτόρο για το χάλι της μουσικής, μου απάντησε ειρωνικά, έχουμε ραγκουτσάρια τώρα...
Θεωρώ ότι αυτό δεν είναι "καστοριανή φιλοξενία" και σίγουρα τέτοιες συμπεριφορές εκθέτουν όλους του επαγγελματίες του νομού Καστοριάς.
Το μήνυμα αυτό το έχω στείλει στο email επικοινωνίας του ξεν.Λογγά, στην ένωση ξενοδόχων Καστοριάς και στο επιμελητήριο νομού Καστοριάς και απάντηση δεν πήρα. Γι αυτό το λόγο το δημοσιεύω.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Πηγή: tro-ma-ktiko

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.