στην στόχευση δυνητικών πελατών στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο με βάση τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου.
Τα εργαλεία που έχουν στα χέρια τους οι διαφημιζόμενοι στο Facebook είναι η στόχευση με βάση στοιχεία που έχουν αποκομίσει ήδη από την υπαρκτή σχέση με το κοινό τους. Κι αυτό καθώς, το εργαλείο που τους δίνει το Facebook προϋποθέτει ότι γνωρίζουν τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω: το e-mail κάθε μέλους που θέλουν να διαφημίσουν το προϊόν ή την υπηρεσία τους, το όνομά τους στο Facebook (Facebook UID) ή... τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου.
Ένα ενδεικτικό παράδειγμα δίνει το BusinessInsider.com: ας υποθέσουμε ότι είχατε γραφτεί στο γυμναστήριο, δώσατε το κινητό σας κατά την εγγραφή και όταν έληξε η συνδρομή σας δεν επιστρέψατε. Το γυμναστήριο μπορεί να εισάγει μια λίστα με αριθμούς κινητών τηλεφώνων, στην οποία περιλαμβάνεται και αυτός του δικού σας, αφού τους περάσει από διαδικασία κρυπτογράφησης για να απευθύνει μια προσφορά μόνο σε πρώην μέλη που θα ήθελε να επανεγγραφούν. Έτσι, το Facebook θα αναλάβει να σας βρει στο Facebook με βάση τον γνωστό αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και θα προβάλλει την προσφορά έκπτωσης στο πρώην γυμναστήριό σας. Σύμφωνα με το Facebook, το γυμναστήριο δεν μπορεί να ξέρει ποιοι ακριβώς πρώην πελάτες του ανταποκρίθηκαν στην στοχευμένη διαφήμισή του, αλλά μόνο να αντιπαραβάλλει την λίστα που είχε νωρίτερα στην διάθεσή του με την λίστα των μελών που επέστρεψαν. Μπορεί όμως να ξέρει πολύ περισσότερα για το τι κάνατε όταν είδατε την στοχευμένη διαφήμισή του.
Το Facebook έχει επαναφέρει μια τακτική που είχε σταματήσει το 2010, το λεγόμενο conversion pixel, ή όπως αναφέρεται στο Κέντρο Βοήθειας του Facebook.com τα pixel tags.
Εκεί διαβάζουμε πως τα pixel tags (γνωστά και ως clear GIF, web beacon ή pixel) είναι μικρά τμήματα κώδικα σε μια ιστοσελίδα, χάρη στα οποία οι δικτυακοί τόποι μπορούν, μεταξύ άλλων, να διαβάζουν και να τοποθετούν cookie. Η σύνδεση που προκύπτει μπορεί να περιλαμβάνει διάφορες πληροφορίες (π.χ. τη διεύθυνση IP του χρήστη, την ώρα που ο χρήστης είδε το pixel, και τον τύπο του browser). Τα pixel χρησιμοποιούνται από το Facebook εντός και εκτός Facebook (π.χ. όταν επισκέπτεστε το Facebook ή τον δικτυακό τόπο κάποιου συνεργάτη του). Τα pixel επιτρέπουν στο Facebook να «διαβάζει» τυχόν υπάρχοντα cookie του Facebook, καθώς και να τοποθετεί νέα cookie στον browser περιήγησης ή στη συσκευή σας. Με τα pixel tags εξατομικεύει την εμπειρία σας και μαθαίνει πώς χρησιμοποιούνται τα προϊόντα και οι υπηρεσίες του.
Χάρη στα pixel tags το Facebook μαθαίνει, για παράδειγμα, ότι κάποιος είδε μια διαφήμιση στο Facebook (με ένα συγκεκριμένο browser) και επίσης αγόρασε ένα προϊόν από το διαφημιστή.Έτσι, επιστρέφοντας στο παράδειγμα με το γυμναστήριο σε ρόλο διαφημιζόμενου στο Facebook, μπορεί να γνωρίζει πως αντιδράσατε όταν είδατε την διαφήμιση που σας σέρβιρε ως μέλος του κοινού-στόχο που επέλεξε. Το Facebook αναφέρει ότι ο διαφημιζόμενος δεν μπορεί να ξέρει ποιος από όλους αυτούς που είχε στην λίστα κινητών τηλεφώνων ανταποκρίθηκε (όταν επιβεβαιώσετε τον γνωστό αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου, και ζητήσετε την προσφορά, φυσικά θα γίνει η σύνδεση).
Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να δείχνει στους διαφημιστές ότι οι διαφημίσεις τους στο Facebook είναι αποδοτικές.
Μπορεί, επίσης, να χρησιμοποιήσει τα pixel για να σας δείξει μια διαφήμιση εντός ή εκτός Facebook. Για παράδειγμα, κάποιος συνεργάτης του μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα pixel για να ενημερώσει το Facebook ότι επισκεφτήκατε τον δικτυακό του τόπο, ώστε να μπορεί αργότερα να σας δείξει μια διαφήμιση στο Facebook.
in.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.