Στη βελτίωση των οδικών αξόνων προχωρά ο Δήμος Καστοριάς στοχεύοντας κυρίως στην αποκατάσταση των ζημιών που έχει προκαλέσει το οδόστρωμα ο περασμένος χειμώνας. Ήδη έχουν γίνει ασφαλτοστρώσεις στην έδρα του πρώην Δήμου Αγίας Τριάδας και από σήμερα ο Δήμος ξεκίνησε από την περιοχή της Χλόης μέχρι την περιοχή ΛΥΒ.
Ρεπορτάζ της Ελένης Μελά από το WEST CHANELL...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.