Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Πριν λίγο: Ο Φίλιππος Πετσάλνικος στο MEGA (βίντεο)

Την απόφασή του να μην είναι υποψήφιος με το ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε ο Φ. Πετσάλνικος.

«Εδώ στον νομό Καστοριάς υπάρχει ένας αριθμός τοπικών στελεχών του ΠΑΣΟΚ που επιμένουν ότι δεν θα έπρεπε να είμαι υποψήφιος στις εκλογές αυτές. Θεωρώ ότι θα πρέπει να διασφαλιστεί η συστράτευση όλων και επειδή δεν είμαι... γατζωμένος σε καμία καρέκλα και ούτε είμαι παντρεμένος με καμία ιδιότητα και εφόσον έτσι επιμένουν, για να μην υπάρξει πρόβλημα, ανακοίνωσα ότι δεν επιθυμώ να είμαι υποψήφιος» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Φίλιππος Πετσάλνικος.



real.gr

1 σχόλια:

Karamanos Akis είπε...

Επιτέλους, καιρός ήταν.
Τόσος κομπαζμός τόσα χρόνια φτάνει.
Ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου ήταν ένας από αυτούς τους ρομαντικούς που στήριξαν το ΠΑΣΟΚ (και τον Πατσάλνικο)από την αρχή της πορείας του και το σκυλομετανιωσε χίλιες φόρες μέχρι που έφυγε.
Ο κύριος Πετσάλινικος δεν είχε την ευαισθησία(τι είναι αυτό?) να μην στείλει προεκλογικά έντυπα σε έναν αποθανόντα που δεν ήθελε να ακούσει ούτε το όνομα του.
Στο καλό λοιπόν και ποτέ ξανά.

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.