
Σε ύψη ρεκόρ η ζήτηση και ο τζίρος κατά την διάρκεια της Έκθεσης
Ιδιαίτερα θετικά είναι τα μηνύματα της έκθεσης του Χονγκ Κονγκ για τη διεθνή γουνοποιία σε μια στιγμή κρίσιμη για τον κλάδο λόγω των πολύ υψηλών τιμών των πρώτων υλών. Η φετινή έκθεση του Χονγκ Κονγκ...όπως αποδεικνύεται και από την επισκεψιμότητα όσο και από τα αποτελέσματα, συνέβαλε στο να δημιουργηθεί ένα κλίμα αισιοδοξίας για την περαιτέρω πορεία του Κλάδου. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι οι φετινές πωλήσεις-παραγγελίες αποτέλεσαν ρεκόρ για τα τριάντα χρόνια λειτουργίας της Έκθεσης,. Σε σχέση με τα περσινά αποτελέσματα υπάρχει μια αύξηση 10%, στις πωλήσεις οι οποίες ξεπέρασαν κάθε προσδοκία καθιστώντας την φετινή Έκθεση μοναδική από πλευράς αποτελεσμάτων. Εξαιρετικά υψηλός ήταν ο αριθμός των πράξεων που πραγματοποιήθηκαν την τέταρτη και τελευταία μέρα.
Η κάμψη των πωλήσεων στη Ρωσία όσο και η σημαντική άνοδος των πρώτων υλών, καθιστούσε την έκθεση αυτή, η πρώτη στην σειρά των Κλαδικών Εκθέσεων, δείκτη για την περαιτέρω πορεία του Κλάδου τη χρονιά που διανύουμε. Η φετινή Διεθνής Έκθεση αποτέλεσε για τις ελληνικές επιχειρήσεις μια από τις καλύτερες από πλευράς πωλήσεων και παραγγελιών, Εκθέσεις του Χονγκ Κονγκ των τελευταίων χρόνων.
Οι επισκέπτες ξεπέρασαν τις 8000, με τη μερίδα του λέοντος να προέρχεται από την Κίνα (πάνω από 3000) ενώ από τις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης οι επισκέπτες ήταν 1250. Οι τελευταίοι μαζί με τους Κορεάτες, και Κινέζους επισκέπτες ήταν οι κυριότεροι αγοραστές των γουνοποιητικών προϊόντων. Η επισκεψιμότητα της Έκθεσης αυξήθηκε κατά 9% σε σχέση με αυτήν του 2011.
Στην Έκθεση συμμετείχαν 41 Ελληνικές επιχειρήσεις με προϊόντα που κέρδισαν τις εντυπώσεις όπως φάνηκε και από την επισκεψιμότητα των περιπτέρων των εκθετών. Σε ότι αφορά την Έκθεση, και όπως προκύπτει από διαπιστώσεις εκθετών αλλά και επισκεπτών, εμφανή ήταν ή έμφαση αλλά και τα ποσά που επένδυσαν οι κινέζικες εταιρείες σε ότι αφορά το Στυλινγκ των προιόντων τους, στο Πατρον και στα μοντέλα κλπ και γενικά το σχεδιασμό των προιόντων τους.
Οι Κινεζικές Γουνοποιητικές επιχειρήσεις, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στον σχεδιασμό των προιόντων τους, καθώς είναι καθοριστικός παράγοντας σε μια ανταγωνιστική αγορά όπως ειναι η δική τους. Ταυτόχρονα ο μοντέρνος σχεδιασμός των προιόντων τους μπορεί και καλύπτει τις αδυναμίες της πρώτης ύλης τους (ποιότητα κινέζικων δερμάτων, κλπ) αναδεικνύοντας ταυτόχρονα το τελικό προιόν. Σε αυτή την έκθεση το ποσοστό των κολεξιον από τις κινεζικές και τις Εταιρείες του Χονγκ-Κονγκ ήταν κατά πλειοψηφία προσανατολισμένο στις αγορές της Ασίας και πολύ λιγότερο για τις αγορές της Ρωσίας και της Δύσης. Υπήρξε μείωση από τα περσινά ποσοστά 60%(Ασία)- 40%(Υπόλοιπες Αγορές στο 70% (Ασία)-30 %(Υπόλοιπες Αγορές).Το γεγονός αυτό είναι σημαντικό καθώς αφήνει περισσότερο χώρο για τις ελληνικές επιχειρήσεις στις άλλες αγορές (Ρωσία,Ουκρανία, κλπ) διατηρώντας έτσι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που διαθέτουμε. Η μεταστροφή είναι αποτέλεσμα του Δυναμισμού των Ασιατικών αγορών στην κατανάλωση γούνας, αλλά και της αδυναμίας των υπόλοιπων αγορών να πληρώσουν υψηλές τιμές για τα γουνοποιητικά προιόντα.Χαρακτηριστικό ως προς το τελευταίο ειναι το γεγονός ότι στην Έκθεση αυτή οι περισσότερες εμπορικές πράξεις έγιναν με την περιφέρεια της Μόσχας με εμπόρους από άλλες περιοχές- Χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης (Σιβηρία, Ουκρανία, κλπ)
Οι Έλληνες Γουνοποιοί, ξεχώρισαν με την υψηλή ποιότητα των δερμάτων, το κλασσικό διαχρονικό στυλινγκ στο οποίο οι επιχειρήσεις μας έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αλλά και στην ποικιλία των χρωμάτων. Υψηλή ποιότητα δερμάτων στο κλασσικό στυλ δουλειάς, είναι αυτό που χαρακτήρισε την ελληνική παρουσία. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι Ελληνικές Επιχειρήσεις για πρώτη φορά σε αυτήν την Έκθεση και σε αυτό το βαθμό, κατάφεραν να προσελκύσουν αγοραστές από τις αγορές της Ασίας.
Η φετινή Έκθεση του Χονγκ-Κονγκ ανέδειξε το γεγονός ότι οι χονδρέμποροι πλέον επιλέγουν τις αγορές των γουναρικών τους με βάση εξειδικεύμενα επαγγελματικά κριτήρια. Καθοριστικός παράγοντας αναδεικνύεται η διατήρηση από τις επιχειρήσεις, μιας σταθερής ποιότητας παραγωγής. Όταν η πρώτη ύλη είναι ακριβή, η τιμή παύει να είναι ο σημαντικότερος παράγοντας και αυτό που παίζει ρόλο είναι χαρακτηριστικά, όπως το Design, Styling, κλπ των προϊόντων. Η Έκθεση αυτή έδωσε αισιόδοξα μηνύματα για την πορεία του κλάδου και των υπόλοιπων Εκθέσεων, παρά την άνοδο των τιμών των πρώτων υλών, που πιθανολογείται ότι θα συνεχιστεί και στις επόμενες Δημοπρασίες.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΥΝΟΠΟΙΩΝ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.