Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Θέλουν το αύριο μας να είναι το χθες μας


Μου έκανε μεγάλη εντύπωση αυτή η εικόνα, μάλλον μου θυμίζει κάτι απ' το μέλλον.
Την έκλεψα από μια σελίδα ΜΚΟ ( μη κυβερνητικής οργάνωσης ). Δεν συμπαθώ προσωπικά αυτές της οργανώσεις, γιατί κάθε άλλο παρα μη κυβερνητικές είναι. Έτσι δεν μπαίνω στον κόπο να ασχοληθώ με αυτές πάντως ΕΔΩ είναι το λινκ τους.

Σημασία έχει η φωτογραφία, το ένστικτό της...Mάνας αλάνθαστο.
Έβγαλα λοιπόν μερικά πρόχειρα συμπεράσματα, μετά την αμηχανία που μου προκάλεσε αρχικά.

-Η Mάνα ταΐζει και το παΐδι αλλά και το κατσικάκι για να έχει γάλα το παιδί της όταν κοπή το δικό της.
-Η Μάνα είναι αναγκασμένη να υποσιτίζει και το παιδί αλλά και το κατσικάκι.
-Η Μάνα υποσιτίζετε και η ίδια γιατί αν είχε πλεόνασμα τροφής θα είχε και για το κατσικάκι
-Η Μάνα του κατσικιού η δεν ζη η δεν μπορεί και η ίδια να ταΐσει περισσότερα από 2 μικρά ( αν και αμφιβάλω από την υπόλοιπη εικόνα να έχουν την δύναμη η κατσίκες της περιοχής να γεννήσουν πάνω από δυο ).
-Όταν το παιδάκι κόψη το γάλα το πιω πιθανό αργά η γρήγορα ένα από τα επόμενα γεύματα του να είναι το θετό αδερφάκι του.

Ο καθ' ένας μπορεί να αντλήσει τα δικά του.
Εγώ ξέρω ότι τέτοιες φωτογραφίες η παρόμοιες θα μπορούσαν να είχαν τραβηχτεί εδώ στο χωριό μου πριν από μερικές δεκαετίες.

Το περίεργο όμως είναι ότι δεν μου θυμίζει κάτι άλλα νομίζω ότι μου δείχνει κάτι από το μέλλον.
Αγαπητοί μου μάλλον μου θυμίζει εικόνες που θα βιώσουμε ξανά εδώ στο χωριό αλλά και σε ολόκληρη τη χώρα μου, μάλιστα όχι σε λίγες δεκαετίες, αλλά πολύ πιο σύντομα.
Τολμώ να πω ότι μια τέτοια φωτογραφία θα τραβήξω εγώ σε λίγους μήνες. Η μήπως και ημέρες ;
Αν έχω βέβαια κινητό και αν αυτό έχει ρεύμα, πάντως εσείς δεν θα τις δείτε γιατί το πρώτο που θα μου κόψουν και σύντομα μάλιστα είναι το ίντερνετ. Βλέπεις σε μια χώρα μεταξύ ίσων για κάποιους η πολυτέλεια που λέγετε διαδίκτυο στοιχίζει 50 ευρώ τον μήνα, λέτε να βρίσκονταν εύκολα;

Εγώ δεν θέλω να βλέπω πουθενά τέτοιες εικόνες, αν εσείς θέλετε καθίστε σπίτι να έρθουμε να σας βγάλουμε καμιά φωτογραφία οσονούπω.
Ομπρός όλοι στους δρόμους, σήμερα όχι αύριο.

Πηγή: ζωη στο χωριο

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.