Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΜΥΑΛΟ;


Προβλήματα με λύσεις που πραγματικά ξαφνιάζουν...

1ο πρόβλημα

Όταν η NASA άρχισε να στέλνει αστροναύτες στο διάστημα, ανακάλυψαν πως τα στυλό δεν έγραφαν, όταν η βαρύτητα ήταν μηδέν καθώς η μελάνη δεν κατέβαινε. Μετά από 6 χρόνια και 12 εκατομμύρια δολάρια που διέθεσαν για έρευνα έφτιαξαν ένα στυλό που έγραφε σε συνθήκες μηδενικής βαρύτητας, μέσα στο νερό, ανάποδα, σε οποιαδήποτε επιφάνεια και με θερμοκρασίες που κυμαίνονται από πολλούς βαθμούς υπό του μηδενός,μέχρι και τους 300 βαθμούς Κελσίου. Οι Ρώσοι ειδικοί για να λύσουν το πρόβλημα, χρησιμοποίησαν μολύβια!

2ο πρόβλημα:

Μια πολύ μεγάλη εταιρεία καλλυντικών στην Ιαπωνία δέχθηκε παράπονα από κάποιον πελάτη που αγόρασε ένα κουτί με σαπούνι. Όμως το κουτί ήταν άδειο... Το πρόβλημα εντοπίστηκε στο αυτόματο σύστημα μεταφοράς των κουτιών . Οι υψηλά ιστάμενοι ζήτησαν από τους μηχανικούς της εταιρείας την άμεση και πιο αποτελεσματική λύση. Οι επιστήμονες δημιούργησαν ανιχνευτική μηχανή ακτίνων Χ με οθόνες υψηλής διαύγειας τις οποίες παρακολουθούσαν δύο άτομα,ώστε να είναι βέβαιοι μη τύχει και περάσει κάποιο κουτί άδειο.

Όταν το ίδιο πρόβλημα παρουσιάστηκε σε μια μικρή εταιρεία, η διεύθυνση αγόρασε έναν ισχυρό ανεμιστήρα και τον τοποθέτησε έτσι ώστε τα κουτιά να περνούν από μπροστά του. Όσα από αυτά ήταν άδεια, άρα πιο ελαφριά, έβγαιναν από την γραμμή παραγωγής....πετώντας!

3ο πρόβλημα:

Ένας ιδιοκτήτης αλυσίδας ξενοδοχείων πολυτελείας ταξίδεψε στις Ινδίες, σε μια πόλη που την είχε επισκεφθεί δύο χρόνια πριν και κατέλυσε στο ίδιο ξενοδοχείο, που ήταν κατώτερης κατηγορίας από τα δικά του. Η υπάλληλος υποδοχής τον καλωσόρισε χαμογελαστή, λέγοντας: '' Καλωσορίσατε και πάλι, κύριε! Τιμή κι ευχαρίστησή μας που σας υποδεχόμαστε ξανά στο ξενοδοχείο μας!''Τρομερά εντυπωσιασμένος από την υποδοχή αλλά και το ότι η υπάλληλος τον θυμήθηκε μετά δύο χρόνια, σκέφτηκε πως έτσι πρέπει να γίνεται η υποδοχή και στα ξενοδοχεία του. Μόλις επέστρεψε ζήτησε από τους συνεργάτες του να βρεθεί μια λύση γιατί φυσικά ήταν αδύνατο οι υπάλληλοι να θυμούνται χιλιάδες πελάτες.
Δαπάνησαν δυόμιση εκατομμύρια δολάρια αλλά δημιούργησαν ένα τέλειο πρόγραμμα που έδινε στους υπαλλήλους όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες σε μηδενικό χρόνο. Ο μεγαλοξενοδόχος σκέφτηκε ότι και στο μικρό ξενοδοχείο της Ινδίας ήταν αδύνατο να θυμούνται όλους τους πελάτες. Άρα κάποιο πρόγραμμα θα είχαν. Επισκέφτηκε πάλι το ξενοδοχείο και πρόσφερε ένα σεβαστό ποσό στην υπάλληλο για να του αποκαλύψει την τεχνολογία του. Η υπάλληλος αρνήθηκε ευγενικά την οικονομική πρόσφορα και του είπε: ''Κοιτάξτε, κύριε, έχουμε κάνει μια συμφωνία με τους ταξιτζήδες να ρωτούν τους πελάτες αν έχουν ξαναέρθει στο ξενοδοχείο μας. Όταν ο ταξιτζής φέρνει τις βαλίτσες μας κάνει ένα σινιάλο και κερδίζει ένα δολάριο...''

Τις ιστορίες μας έστειλε με μέιλ ενας ακροατής. Φυσικά δεν γνωρίζουμε αν είναι αληθινές, αλλά επειδή θα μπορούσαν να είναι, νομίζουμε άξιζε ο κόπος. Τελικά δε λύνονται όλα με χρήματα. Μερικές φορές χρειάζεται και μυαλό.

mixanitouxronou.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.