Ολοκληρώθηκαν χθες οι συναντήσεις και συνεδριάσεις για την συγκρότηση σε σώμα του νέου Δ.Σ της Αναπτυξιακής Καστοριάς. Πρόεδρος Δ. Σαββόπουλος
Αντιπρόεδρος Μανώλης Χατζησυμεωνίδης
Δ/νων Σύμβουλος Π. Κεπαπτσόγλου
Γραμματέας Δ.Γιαγκόπουλος.
Ο δήμαρχος Καστοριάς δεν έδειξε κανένα ενδιαφέρον για την προεδρία μιας και χθες κέρδισε την ομόφωνη ψήφιση του στην προεδρία της ΔΙΑΔΥΜΑ..
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.