εδώ και λίγες ώρες η ιστοσελίδα TechCrunch, βασισμένη σε πηγές που “βρίσκονται κοντά στα πράγματα”. Η εφαρμογή WhatsApp χρησιμοποιείται καθημερινά από περίπου 100 εκατ. χρήστες σε περισσότερες από 100 χώρες, υποστηρίζεται από συσκευές Android, iOS, Windows Phone, Symbian, S40 και BlackBerry, και επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν δωρεάν γραπτά μηνύματα, φωτογραφίες ή video μεταξύ τους.
Επομένως, φαντάζει ιδανική για να προστεθεί στο οπλοστάσιο της Facebook στην προσπάθεια που κάνει για να κερδίσει οριστικά τη mobile αγορά (θυμηθείτε και τη συμφωνία με την Orange για την πραγματοποίηση δωρεάν τηλεφωνικών κλήσεων, Party Call).
Ωστόσο, όπως αναφέρει τόσο η ιστοσελίδα TechCrunch όσο και η ιστοσελίδα TheNextWeb, υπάρχουν δύο μεγάλα εμπόδια για να πραγματοποιηθεί μια τέτοια εξαγορά. Το πρώτο είναι η κάθετη διαφορά φιλοσοφίας μεταξύ των δύο εταιρείων, καθώς η εφαρμογή WhatsApp δεν περιλαμβάνει διαφημίσεις, και το δεύτερο είναι ότι οι δημιουργοί της WhatsApp (Jan Koum, Brian Acton) θεωρούν λανθασμένη την τακτική πώλησης μιας εταιρείας τόσο σύντομα (ιδρύθηκε το 2009).
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή η ιστορία και αν ολοκληρωθεί η εξαγορά ας ελπίσουμε ότι δε θα “σακατέψουν” την εφαρμογή με διαφημίσεις, απλά για να δικαιολογήσουν στους μετόχους ότι μπορεί να βγει χρήμα…
TechCrunch
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.