Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Το Σεβασμιώτατο επισκέφτηκε η νέα Βουλευτής Ν.Δ Καστοριάς κα Αντωνίου

Το Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ.κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ, επισκέφτηκε τη Δευτέρα 7 Μαιου 2012, η νέα Βουλευτής Ν.Δ. Καστοριάς κα Μαρία Αντωνίου, σε μια πρώτη εθιμοτυπική επίσκεψη.

Η κα Αντωνίου υπέβαλε το σεβασμό της στον Επίσκοπό μας και ζήτησε την ευχή του και την... ευλογία της Εκκλησίας μας, για τις ευθύνες που αναλαμβάνει, σε μια περίοδο που η Πατρίδα μας διέρχεται βαθειά κρίση.



Ο Ποιμενάρχης μας, ευχήθηκε στη νέα Βουλευτή να της δίνει ο Θεός τη δύναμη να ανταποκριθεί επαξίως στα καθήκοντα που τις ανέθεσε ο λαός μας.

imkastorias.gr



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.