Η κα Αντωνίου υπέβαλε το σεβασμό της στον Επίσκοπό μας και ζήτησε την ευχή του και την... ευλογία της Εκκλησίας μας, για τις ευθύνες που αναλαμβάνει, σε μια περίοδο που η Πατρίδα μας διέρχεται βαθειά κρίση.
Ο Ποιμενάρχης μας, ευχήθηκε στη νέα Βουλευτή να της δίνει ο Θεός τη δύναμη να ανταποκριθεί επαξίως στα καθήκοντα που τις ανέθεσε ο λαός μας.
imkastorias.gr

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.