
Όταν ένας Έλληνας είναι... "τεράστιος"!!
Ευρηματικέ, άπαιχτε Έλληνα! Δείτε τι γίνεται στην Καστοριά...
ΜΕ ΣΚΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΦΕ!
O Έλληνας θα πάει για καφέ...βρέξει - χιονίσει!
Πήγε με σκι για καφέ
Έβαλε τα σκι του να πάει για καφέ!!!
Αυτοί είναι μόνο μερικοί από τους τίτλους-παραλλαγές της ανάρτησης, με
τους οποίους κυκλοφορεί σε όλα τα μπλογκς στην Ελλάδα.
Διαβάστε σχόλια στην ανάρτηση του Μπέτσκα εδώ
και στην ανάρτηση στο YOUTUBE εδώ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υπενθυμίζουμε ότι δεν δημοσιεύουμε ακραία σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να γράφουν τα σχόλια τους σε Ελληνικά και οχι σε greeklish.